عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری سومین جلسه کارگروه حمایت ازتولید و نظارت برشفاف سازی گردش کالادرسطح عرضه


برگزاری سومین جلسه کارگروه حمایت ازتولید و نظارت برشفاف سازی گردش کالادرسطح عرضه

  به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر ، در راستای مبارزه با قاچاق کالاو ارز ، سومین جلسه کارگروه حمایت ازتولید و نظارت برشفاف سازی گردش کالادرسطح عرضه با موضوع لوازم التحریر ونوشت افزار ، درمحل اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آزادشهربرگزارگردید.
محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت عید غدیرخم و هفته دولت ، ازحضور بموقع اعضا تقدیر و تشکرنمودند و با توجه به آغاز سال تحصیلی هدف ازتشکیل جلسه را نظارت ویژه برلوازم التحریرو نوشت افزاربیان کرد و خواستار همکاری همه جانبه اعضای کارگروه دراجرای هرچه بهترطرح مذکور با برگزاری گشت های مشترک دراین راستا و تشدید بازرسی ها عنوان داشت .
وی درادامه با بیان اینکه طبق آمار رسمی اعلام شده امسال حدود 20 میلیون دانش آموز مشغول به تحصیل می شوند اگراز این تعداد هرکدام 20 هزارتومان نوشت افزار خارجی تهیه نمایند میلیاردها ارز از کشور خارج می شود و صدمات جبران ناپذیری را به تولیدکنندگان داخلی وارد می نماید و این درحالیست که خرید نوشت افزار ایرانی علاوه بر جلوگیری ازتعطیلی واحدهای تولیدی کشور جلوگیری بعمل می آورد ، موجبات اشتغال تعداد زیادی جوان ایرانی را فراهم خواهد آورد.
محمدی درادامه بیان داشت: خوشبختانه کالاهای با کیفیت ایرانی درکشورخیلی زیاد تولیدمی شود . وی اتحادیه مربوطه راملزم نمود تا ضمن اطلاع رسانی شفاف و دقیق به واحدهای تحت پوشش خود از طریق پیامک و به طریق مناسب از عرضه و فروش لوازم و التحریر قاچاق ممانعت بعمل آید و از عرضه دفاتر ی که شئونات اسلامی روی جلد آنها رعایت نشده ، استفاده بعمل نیاید.
شهریاری مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان آزادشهر گزارش آماری کاملی رادرراستای مبارزه باکالای قاچاق طی سه ماهه سالجاری بیان نمود.

 


 

 

 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11450
بازدید سال:21889
بازدید کل:2392215