عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، به مناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و هیئت همراه


پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، به مناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و هیئت همراه

 پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، به مناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و هیئت همراه

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، به مناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و هیئت همراه مدیر آموزش و پرورش پیام تسلیت صادر کرد. 


در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از ميان مؤمنان مردانى‌ هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند، برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند (سوره مبارکه احزاب/۲۳)

بدانند كه با رفتن یك خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد كه خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.(آخرین فراز از وصیت‌نامه امام خمینی رحمة الله علیه)


حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رئیس‌جمهور)، حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه)، سید محمدعلی آل‌هاشم (امام جمعه تبریز)، مالک رحمتی (استاندار آذربایجان شرقی) و هیئت همراه که در منطقه ورزقان به شهادت رسیدند موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای تشکیل خود به دست امام خمینی (ره) با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، اکنون نیز تدبیر رهبر فرزانه‌ی انقلاب و همراهی ملت شریف ما باعث عبور از این روزها خواهد شد.

اينجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، شهادت اين بندگان برگزيده و بزرگمردان عرصه جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند را خدمت حضرت بقيه الله الاعظم (عج الله تعالي فرجه الشريف)، فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت‌‌الله العظمي امام خامنه‌اي، خانواده‌های محترم‌شان و ملت شريف ايران تسليت و تبريک عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال براي آن مجاهدان خستگي ناپذير، علو درجات و برای بازماندگان معزز، صبر و شکيبايي مسألت مي‌نمايم.

عهد می بندیم همواره راهشان را با قوت ادامه خواهیم داد و لحظه‌ای از پیروی و دفاع از آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان کوتاه نمی آییم و به این توفیق خدمتگزاری افتخار می‌کنیم.


یعقوب کوهساریان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 188
بازدید ماه:4958
بازدید سال:80717
بازدید کل:2451043