عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نخستین همایش ملی «قند پارسی» فراخوان داد


نخستین همایش ملی «قند پارسی» فراخوان داد

نخستین همایش ملی «قند پارسی» فراخوان داد

 

نخستین فراخوان همایش ملی «قند پارسی» در سه بخش تبلیغات تجاری، تبلیغات مسئولیت اجتماعی و تبلیغات فرهنگی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس قوانین بالادستی از جمله بندهای ۱۶ و ۲۱ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قانون ممنوعیت به‌کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه با هدف پاسداری از زبان و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات در نظر دارد نخستین همایش ملی قند پارسی را در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۲ در تالار رودکی تهران برگزار کند.

دبیرخانه همایش در بخش مسابقه و تجلیل از آثار برتر از تمامی فعالان و هنرمندان خلاق و نوآور حوزه تبلیغات، دعوت کرده آثار و طرح‌های تبلیغاتی خود را شامل تهیه و تولید نماد، نشان، نشان‌واره (لوگو) و سایر عناوین مشابه در سه بخش تبلیغات تجاری، تبلیغات مسئولیت اجتماعی و تبلیغات فرهنگی با رعایت جنبه‏‌های خلاق و نوآورانه و درخور فرهنگ غنی پارسی، به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

ویژگی‌های الزامی آثار  عبارتند از: استفاده از زبان فارسی سلیس و روان و نام ایرانی در نام‌گذاری محصول یا نشان، تناسب آثار با موضوع تبلیغ، استفاده از عناصر گرافیکی مرتبط با فرهنگ و زبان فارسی، زیبایی و خلاقیت طراحی و آثار باید در قالب‌های چاپی، دیجیتال یا ترکیبی از این دو باشند (مانند طرح‌های بسته‌بندی، طرح‌های تبلیغات محیطی، تبلیغات پخشی و سایر شقوق تبلیغاتی). 

آثار ارسالی باید توسط خالق اثر، صاحب نشان تجاری یا کانون آگهی و تبلیغاتی ارسال شود.

تمامی آثار دریافتی، توسط هیأت داوران متشکل از صاحب‌نظران و متخصصان حوزه زبان و ادبیات فارسی، تبلیغات، بازاریابی و گرافیک ارزیابی شده و از پدیدآورندگان آثار برگزیده در هر بخش قدردانی به عمل خواهد آمد.

نظر به اهمیت گسترش گفتمان فرهنگی- تبلیغاتی در پاسداشت زبان فارسی، از تمامی هنرمندان و خالقان اثر علاقه‌مند به فرهنگ ایرانی و زبان فارسی، دعوت شده آثار خود را به همراه کاربرگ پیوست تا پایان تاریخ ۲۵ دی‌ماه به نشانی پست الکترونیکیinfo@ad.gov.ir   ارسال کنند.

دبیرخانه دائمی همایش قند پارسی با شماره تلفن ۸۸۰۰۷۹۹۵ آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه اطلاعات بیشتر به علاقه‌مندان است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 342
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13674
بازدید سال:24113
بازدید کل:2394439