عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر


جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، جلسه شورای اداری این مدیریت با حضور کوهساریان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، معاونین و کارشناسان این مدیریت در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در این جلسه با اشاره به حضور پرشور و منسجم فرهنگیان آزادشهر در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور، آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی در شهرستان گرگان، افزود: با تلاش‌های دولت سیزدهم در حوزه زیرساختی در استان گلستان و شهرستان آزادشهر، امید آفرینی در هموطنان عزیزمان بیش از پیش مورد توجه قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بود ایام امتحانات دی‌ماه، خاطر نشان کرد: به یقین در هر سال تحصيلی، زمان برگزاری امتحانات، پرفراز و نشيب‌ترين ایام برای دانش آموزان و نیز والدين آنان به‌شمار می‌رود و به همین دليل، این زمان از حساسیت ویژه‌ای برخورداراست.
وی افزود: فصل امتحان به مثابه فصل برداشت محصول تلاش و فعاليت دانش‌آموز است؛ این دوره همواره براي اكثر آنان با بيم و اضطراب فزاینده‌ای توأم ميگردد؛ بنابراين شیوه‌هایی كه معلمان و اوليا جهت كسب موفقيت دانش‌آموزان خود به‌كار می‌برند بسيار مهم است.
کوهساریان اشاره کرد: همکاران محترم روش‌های درست و مؤثر كاهش اضطراب، مدیریت زمان امتحان و افزايش میزان موفقيت را در كانون توجه خویش قراردهند؛ نتايج مطلوب در گستره وسيعی از جامعه و كشور عزيزمان ایران بدست خواهد آمد.

در ادامه کوهساریان ضمن گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی گفت: یکی از مهم ترین برنامه هایی که استعمارگران و صاحبان زر و تزویر برای بردگی فکری ملت ها در نظر داشته اند: دور نگه داشتن آنها از کسب دانش بوده و مسئله مبارزه با دانش افزایی آنان است.

وی ادامه داد: نهضت سوادآموزی سهم مهمي در پيشرفت و اعتلاي كشور ايفا می کند. آموزش و پرورش شهرستان، باید بر اساس اهداف سند تحول بنیادین نگاه ویژه ای را به امر سوادآموزی که مورد اشاره و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است داشته باشد و برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی دقیق شود.

در پایان نیز؛ جفایی رئیس اداره سوادآموزی شهرستان آزادشهر در خصوص فرایند جذب و پالایش سواد آموزان به نکاتی اشاره کرد و افزود: آموزش‌دهندگان مشخص و فرایند تشکیل کلاس‌های سوادآموزی در جریان است و طبق برنامه در حال اجرای برنامه‌های سوادآموزی در شهرستان هستیم.

 

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1502
بازدید دیروز: 2312
بازدید ماه:8291
بازدید سال:18730
بازدید کل:2389056