عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در راستای هماهنگی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد؛ نشست هم اندیشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رییس کتابخانه های عمومی شهرستان آزادشهر


در راستای هماهنگی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد؛ نشست هم اندیشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رییس کتابخانه های عمومی شهرستان آزادشهر

 در راستای هماهنگی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد؛ نشست هم اندیشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رییس کتابخانه های عمومی شهرستان آزادشهر

 

نشست هم اندیشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رییس کتابخانه های عمومی در راستای تبادل نظر برای برگزاری برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی صبح امروز 7 آبان 1402 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، بسطامی سرپرست اداره در این نشست گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی است تا در جهت ترویج فرهنگ مطالعه گام های مثبت و موثری برداشته شود.

وی در ادامه به نقش کتابخانه های عمومی در تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه بیشتر کتاب به عنوان یک دوست ارزشمند و رشد دهنده تاکید کرد و خدمت رسانی و جذب جوانان و نوجوانان به کتابخانه های عمومی را تاثیر گذار دانست.

بسطامی در پایان آمادگی خود را مبنی بر انجام فعالیت های مشترک فرهنگی و هنری در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام داشت.

سپس ناصری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: همزمان با هفته هفته کتاب و کتابخوانی و برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و کمک به سرانه مطالعه ، ویژه برنامه های متنوعی برای اجرا در این شهرستان در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: زنگ کتاب و کتابخوانی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ، تجلیل از خادمین کتاب، عضویت رایگان، کارگاه نقاشی، نمایشگاه کتاب، معرفی کتاب و کارگاه قصه گویی از جمله برنامه هایی است که در هفته کتاب و کتابخوانی اجرا خواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3148
بازدید سال:90677
بازدید کل:2461003