عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر صبح امروز پنجشنبه 13مهر به ریاست سید جواد کریمی فرماندار و با حضور دبیر و اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در محل دفتر فرماندار آزادشهر  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر  در این جلسه ابتدا محمد علی بسطامی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: رسالت این کمیته، اطلاع رسانی دقیق و سریع، جهت ایجاد فضای شفاف انتخاباتی و تنویر افکار عمومی است.
وی با اشاره به اینکه نقش رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در جلب مشارکت حداکثری برای برگزاری یک انتخابات سالم  بسیار مهم می باشد افزود: اطلاع رسانی به موقع ، صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری در امر برگزاری انتخابات سالم است که می تواند علاوه بر حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای ، از هرگونه تنش و نا امنی در برگزاری انتخابات خودداری کند .
بسطامی در پایان  با بیان این که اخبار با نظارت واحد سیاسی امنیتی فرمانداری در کانال ها و فضاهای مجازی درج شود گفت: اعضای کمیته اطلاع رسانی برای صحت و اتقان خبر ، آخرین اخبار را از واحد سیاسی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان دریافت کنند.
سپس سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات و لزوم تلاش همگانی برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بایستی از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم.
کریمی ادامه داد: انتخابات بسیار حساس و مهمی را در پیش داریم چرا که این انتخابات برای اولین بار با قوانین جدید(اصلاح قوانین قبلی انتخابات) و شفافیت مالی داوطلبین برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری در امر انتخابات(سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات) گفت: عدم جانبداری از کاندیدها و اصل بی طرفی مهمترین مسئله در سلامت انتخابات است.
فرماندار آزادشهر با بیان این که اطلاع رسانی راهبردهای انتخاباتی از وظایف اصحاب رسانه است افزود: پوشش رسانه ای اخبار ستاد انتخابات، مستند سازی از فرآیندهای اجرایی انتخابات، آگاهی بخشی عمومی با تاکید برفضای مجازی، مدیریت هوشمند در انتقال اخبار و ارتباط مستمر با کمیته ها جهت انعکاس کمی و کیفی اخبار ستاد انتخابات به منظور تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از جمله مواردی است که انتظار است مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران به منظور برگزاری انتخابات پرشور در این راستا گام بردارند.  

جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 





بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  خرداد 1403  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:84
بازدید سال:24908
بازدید کل:2395234