عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » محفل دانش آموزی انس با قرآن در ماه بهار قرآن


محفل دانش آموزی انس با قرآن در ماه بهار قرآن

 

محفل دانش آموزی انس با قرآن در ماه بهار قرآن

 

به گزارش روابط عمومی آموزش آزادشهر، موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: با هدف ترویج فرهنگی قرآنی و تقویت فراگیری آموزه‌های دینی بیش از هزار کرسی تلاوت دانش آموزی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح مدارس گلستان برگزار شد.
کابلی افزود: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و برای تقویت فراگیری آموزه‌های دینی محفل انس با قرآن دانش آموزی همزمان با ۲۰ هزار مدرسه در سراسر کشور در گلستان برگزار گردید.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در استان نیز، در چهارده شهرستان و با حضور ۷۰۰۰ دانش آموز این محفل نورانی برگزار شد، گفت: این محفل قرآنی امروز سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور دانش آموزان در پارک شهر گرگان برگزار شد.
کابلی با بیان اینکه دوهزار و چهارصد مدرسه در سطح استان این محافل انس با قرآن را برگزار کردند، گفت: بیش از ۱۴ میلیون دانش آموز گلستانی در مقاطع مختلف تحصیلی امروز پذیرای این محافل قرآنی بودند.
وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بیش از هزار کرسی تلاوت دانش آموزی در سطح مدارس برگزار شد، گفت: هدف ما براین است که این محافل مختص به ایام ماه مبارک رمضان نباشد و در طول سال و در مناسبت‌های مختلف این محافل با کیفیت بهتری در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها برگزار شود.
 در این مراسم مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اولین اقدام فرهنگی امام زمان(عج) بعد از ظهورش شناسایی حافظان و مترتیل قرآنی است، گفت: اندیشه مهدویت و فرهنگ انتظار تنها راه نجات بخش جامعه بشری است و این فرهنگ مهمترین اصل در جوامع اسلامی و انسانی به شمار می‌رود.
وی دانش آموزان را به فراگیری آموزه‌های قرآنی ترغیب کرد وافزود: شما دانش آموزان باید از این فرصتی که خداوند به شما داده استفاده کرده و با عمل به آموزه‌های قرآنی در برنامه روزمره و تحصیلی خود موفق باشید

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3150
بازدید سال:90679
بازدید کل:2461005