عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش


سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش

سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، اولین مراسم سه شنبه های نمازی در سال ۱۴۰۲، طبق برنامه‌ی هر هفته حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش، این هفته در دبیرستان متوسطه‌ی دوم مکتب‌الزهرا با حضور حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه، کوهساریان مدیر آموزش و پرورش، سمیعی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان، آخوندی معاون پرورشی و تربیت بدنی، سرهنگ مهاجر مسئول بسیج دانش آموزی، کوهساری کارشناس ارزیابی عملکرد و مهدی سمیعی کارشناس اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه آزادشهر در جمع دانش آموزان نمازگزار ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانش‌آموزان روزه‌دار خاطر نشان کرد: در ماه رمضان که درباره‌ی ارزش آن احادیث و روایات فراوانی وجود دارد، باید سعی کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این ماه ارزش وجودی خودمان را ارتقا ببخشیم.
وی بر حفظ عفاف و حجاب توسط دانش‌آموزان دختر تاکید کرد و افزود: از اساسی‌ترین وظایفی که بر دوش شما عزیزان است همین موضوع میباشد.

یعقوب کوهساریان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانش‌آموزان، سال جدید را تبریک گفت و افزود: یقینا با تلاش و پشتکار شما دانش‌آموزان آینده‌ای روشن در پیش خواهد بود.
کوهساریان با حیاتی شمردن نقش زنان و دختران در جامعه این نکته را متذکر شد که هیچ موضوعی نباید هویت و ارزش زنان را در جامعه ما به خطر بیندازد، چرا که همیشه شاهد فعالیت درخشان آنان در اجتماع بوده‌ایم و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که: با برگزاری سه‌شنبه های نمازی تلاش داریم تا انجام فریضه نماز در وجود دانش‌آموزان نهادینه شود و از امام جمعه محترم شهرستان کمال تشکر را داریم که در این امر خداپسندانه همراه ماست.

در پایان این برنامه از دانش‌آموزان فعال حوزه نماز این دبیرستان تجلیل به عمل آمد.
 

سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش

 

سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش

 

سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش

 

سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش

 

سه شنبه های نمازی آموزش و پرورش

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495