عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر ویژه نوروز 1402 برگزار شد


دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر ویژه نوروز 1402 برگزار شد


دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر ویژه نوروز 1402 با حضور فرماندار، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آزادشهر و و رؤسای کمیته‌های عضو ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آزادشهر؛ روز شنبه 20 اسفندماه 1401 با حضور سیدجواد کریمی فرماندار و رییسستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر، محمد طه عسگری دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و رییسمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر و رؤسای کمیته‌های عضو ستاد با هدف جمع‌بندی نهایی مصوبات و هماهنگی نهایی دستگاه‌های خدمات‌رسان به مسافران و گردشگران و ارائه گزارش اقدامات و برنامه های پیش بینی شده توسط روسای کمیته ها در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

عسگری رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ضمن ارائه شرح اقدامات صورت گرفته توسط کیمته های ستاد خدمات سفر گفت: باید تا قبل از پایان سال با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

کریمی فرماندارو رییسستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر اجرای 100 درصدی مصوبات جلسات گفت: هر دستگاه باید با تمام توان نسبت به اجرایی شدن شرح وظایف و ایجاد شرایط مناسب برای مسافرت های نوروزی اقدام کند.

اوبیان کرد: «در شرایط فعلی وظیفه مدیران این است که با برنامه‌ریزی درست فضا را به گونه‌ای ایجاد کنند که هم رفاه، آسایش، نشاط اجتماعی و اوقات فراغت مردم دیده شود»

وی با اشاره به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، بر ارائه خدمات هر چه بهتر و کامل‌تر با رعایت نکات دینی و اعتقادی، پاسداشت و نگه داشت حرمت ماه پرفیض رمضان در ایام نوروز و بهره‌مندی هر چه بیشتر مسافران از این ماه پربرکت تأکید کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: «سامان‌دهی و زیباسازی منظر شهری، پاک‌سازی نمازخانه ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، راه‌اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مسافران در ورودی شهر، رفع مشکلات جاده‌ای و نظارت بر تأسیسات گردشگری، سامان‌دهی پایانه‌ها و ... از جمله اقدامات برای آماده‌سازی میزبانی از مسافران نوروز 1402 است.»

در این جلسه روسای کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر ضمن بیان نظرات و پیشنهادات، موانع و مشکلات موجود، خواستار ارائه راهکار‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران ورودی به این شهرستان شدند.

 

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر ویژه نوروز 1402 برگزار شد

 

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر ویژه نوروز 1402 برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3148
بازدید سال:90677
بازدید کل:2461003