عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین دوره ی کشوری توانمندسازی مربیان سرود


اولین دوره ی کشوری توانمندسازی مربیان سرود

 

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به میزبانی این استان در اجرای دوره های کشوری توانمندسازی سرود با حضور مربیان منتخب از ۳۱ استان گفت: در راستای اجرای دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب و حرفه ای سرود کشور، به مدت دو روز در گرگان برگزار شد.
وی با اشاره به اهمیت سرود دانش آموزی خاطرنشان کرد: از آنجایی که وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد رسمی و متولی آموزش های عمومی در فرآیند تعلیم و تربیت در همه ساحت هاست،  می تواند به گسترش و ارتقا مفاهیم اثربخش زندگی، افزایش و کارایی همه جانبه تربیتی در بطن جامعه و ترویج برنامه های مدرسه محور در توسعه فعالیت های جمعی و مشارکتی در ایجاد نشاط و روحیه همکاری و آموزش سبک زندگی کمک شایانی نماید.
 وی افزود: در این مسیر، نظام تعلیم و تربیت با کمک گرفتن از هنرهای تاثیرگذاری چون سرود و نمایش که مورد توجه  و علاقه دانش آموزان  همه ی دوره های تحصیلی است، به نحو احسن، بهره می برد.
کابلی در ادامه به اجرای جشنواره سرود رضوی به میزبانی استان گلستان اشاره و نمود و اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی برای اولین بار ویژه دانش آموزان و به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است. ترویج اندیشه امامت و تحکیم نظام ولایت با محوریت شخصیت، سیره و معارف امام رضا علیه السلام و ترویج فرهنگ رضوی در سطح جامع از اولویت های این جشنواره است.
کابلی در ادامه اذعان داشت: در این راستا، تولید سرودهای فاخر در دستور کار دبیرخانه قرار گرفت، از این رو اولین دوره آموزشی در گلستان از ۹ بهمن آغاز و ۱۱بهمن به کار خود پایان داد.
وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره ملی سرود رضوی می توانند فیلم  اجرای گروه سرود مدرسه خود را برابر شیوه نامه ابلاغی تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در سامانه شمس توس بارگذاری نمایند.
کابلی در پایان ازعباس مهاجر مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش،مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)،  سعید باقری کارشناس آوایی وزارت آموزش و‌پرورش و ذبیحی دبیر کشوری دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، نظری مدیر کل آموزش و پرورش، رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابت اهتمام در اجرای این دوره توانمندسازی تقدیر و تشکر نمود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 492
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3623
بازدید سال:91152
بازدید کل:2461478