عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری دوره ملی توانمندسازی مربیان دوازدهمین جشنواره سرود رضوی


برگزاری دوره ملی توانمندسازی مربیان دوازدهمین جشنواره سرود رضوی

 

برگزاری دوره ملی توانمندسازی مربیان دوازدهمین جشنواره سرود رضوی

 


  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، اولین دوره ملی توانمندسازی مربیان دوازدهمین جشنواره سرود رضوی با حضور 200 نفر شرکت کننده برگزار شد.
   مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ۱۶ رشته مختلف گفت: مدیریت و برگزاری جشنواره‌های رضوی برعهده فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد اما برای نخستین بار برگزاری یکی از رشته‌های جشنواره ملی رضوی به آموزش و پرورش واگذار شده است.
وی افزود: جشنواره ملی سرود رضوی برای نخستین بار در استان گلستان برگزار می‌شود و گروه‌های سرود منتخب سراسر کشور در شهر گرگان گرد هم می‌آیند و فضایی معنوی در ایام برگزاری این جشنواره در استان ایجاد خواهد شد.
در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان سرود آموزش و پرورش از اقدامات مبتکرانه و میدانی بنیاد بین‌المللی امام‌رضا (ع) است.
 وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در کنار آموزش و پرورش استان به عنوان دبیرخانه جشنواره خود را خادم می‌داند و امیدواریم این جشنواره‌ها منجر به تولید آثار فاخری شود.  
 مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: امسال جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را در ۱۶ رشته تقدیم و پیشکش حضرت ثامن‌الحجج (ع) می‌کنیم. از جمله این رشته‌ها شعر، داستان، تئاتر، پویانمایی، رسانه و فضای مجازی، سرودها، آوازها و نواها و ... است.
 وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزاری جشنواره‌ها در استان‌ها است، گفت: امسال دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی با مشارکت آموزش و پرورش و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.
گفتنی است در پایان این مراسم از دو پوستر ملی و استانی این جشنواره رونمایی شد
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 500
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3631
بازدید سال:91160
بازدید کل:2461486