عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تزریق نشاط اجتماعی به جامعه با برگزاری جشنواره فرهنگ و اقتصاد ایران زمین


تزریق نشاط اجتماعی به جامعه با برگزاری جشنواره فرهنگ و اقتصاد ایران زمین

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌ زمین که از سه‌شنبه آغاز شده و تا شنبه شب ادامه خواهد داشت، سبب ایجاد و رونق نشاط اجتماعی در جامعه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز جمعه 20 آبان ماه 1401 در بین نمازگزاران حاضر در مصلی نماز جمعه گرگان. گفت: این جشنواره یکی از بهترین فرصت‌هایی است که خانواده‌ها گرد هم در قالب یک خانواده ملی جمع می‌شوند و ضمن آشنایی با هنرهای صنایع دستی و آداب و رسوم اقوام مختلف ایران زمین، لحظات شاد و مسرت‌بخشی را سپری می‌کنند.

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین بیان کرد: این نشاط و  شادابی اجتماعی که به ایجاد اتحاد ملی هم منجر شده، فرصتی برای به رخ کشیدن وحدت اقوام ایرانی در مقابل بدخواهان نظام است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز گلستان از آن رنج می‌برد، فقدان معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان است که در این نمایشگاه می‌توانیم از این فرصت برای جبران این کمبودها بهره ببریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: گلستان آنطور که باید و شاید بعد از انتزاع از مازندران، گلستان نشد، بلکه با از دست دادن فرصت‌ها تبدیل به گل‌ستان شد.

ساوری افزود: در گذشته تمام ظرفیت‌های قابل شکوفا شدن استان به دلیل ناهماهنگی بین بخشی و دلایل متعدد دیگر سوزانده شد و امروز شما مردم باید کمک کنید تا آنطور که باید، این گلستان واقعی را شناسایی و معرفی کنید.

وی تاکید کرد: مهمترین اصل در این مسیر، صرف کردن فعل خواستن است تا استان در راستای توسعه گردشگری، به توسعه واقعی برسد.

ساوری یادآور شد: در دوره مدیریت جدید، سه اصل توکل، توسل و تلاش را در سرلوحه کاری خود قرار دادیم.

تزریق نشاط اجتماعی به جامعه با برگزاری جشنواره فرهنگ و اقتصاد ایران زمین

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495