عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته فرهنگی بزرگداشت هفته دولت در آزادشهر


جلسه کمیته فرهنگی بزرگداشت هفته دولت در آزادشهر

جلسه کمیته فرهنگی بزرگداشت هفته دولت در آزادشهر

 

جلسه کمیته فرهنگی بزرگداشت هفته دولت با حضور اعضای جلسه صبح امروز یکشنبه 30 مرداد 1401در محل دفتر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، طیبه رجنی رییس اداره و مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان گرانقدر شهید رجایی و شهید باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان مردمی، مؤمن و انقلابی هستند که باید سیره و روش آنان همواره مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

 وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است باید دستاوردهای عظیم فرهنگی این انقلاب برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود و لذا هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس و اطلاع رسانی دستاوردهای عظیم فرهنگی  انقلاب و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به مردم است.

در ادامه حجت الاسلام طالبی دبیر کمیته فرهنگی گرامیداشت هفته دولت، مهمترین هدف گرامیداشت هفته دولت را ترویج فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: ما بعنوان متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی بایستی برنامه مناسبی در هفته دولت طراحی و ارائه کنیم چرا که نیاز است در کنار سایر برنامه‌ها، کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز جهت تقویت روحیه انقلابی و امیدآفرینی به آگاهی مردم رسانده شود.

گفتنی است؛ از جمله برنامه های پیش بینی شده در راستای گرامیداشت هفته دولت، دیدار مسئولین کمیته های ستاد بزرگداشت هفته دولت با امام جمعه ، همایش بزرگ جهاد تبیین با حضور مسئولین استانی، تهیه و انتشار کلیپ با موضوع افزایش جمعیت در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایرانی جوان و پویا، تهیه و انتشار کلیپ با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در روستای تاتار بایجق، معرفی دستاوردها انقلاب اسلامی و عملکرد دولت مردمی با عنوان هفت شب هفت مسجد، افتتاح موسسه هنری سفیر آوای آزادشهر، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری در شهرستان، مسابقه کتابخوانی ویژه هفته دولت، معرفی کتاب و نشست کتابخوان، معرفی وصیت نامه شهدا، تولید محتوا به مناسبت هفته دولت و انتشار در فضای مجازی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و.. از جمله برنامه هایی است که انشاالله در هفته دولت اجرا خواهد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 157
بازدید ماه:8270
بازدید سال:84029
بازدید کل:2454355