عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تسلیت رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان آزادشهر به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی


پیام تسلیت رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان آزادشهر به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی


رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آزادشهر با صدور پیامی سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به تمامی شیعیان و آزادی‌خواهان جهان و محبان اهل‌بیت (ع) تسلیت گفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آزادشهر، متن پیام تسلیت محمد طه عسگری به شرح زیر است:

کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا"

محرم، یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است. عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّی گاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورد.

امام حسین (ع) و یاران باوفایش در صحرای نینوا نهضتی را برپا ساختند که هنوز هم با گذشت ۱۴ قرن، زمینه‌ساز پیدایش جنبش‌ها و حرکت‌های حق‌مدارانه و عدالت‌خواهانه در سراسر جهان است.

آن حضرت و یارانش در روز عاشورا بالاترین درجات ایثار، حریت، عدالت‌خواهی و جانبازی در راه حق را به نمایش گذاشتند و با نثار خون خود عالی‌ترین سطح از ارزش‌های انسانی و دینی را در مسیر آرمان‌های الهی برای تمام بشریت معنا نمودند.

سالروز شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را به‌عنوان یک میراث معنوی ارزشمند که در سراسر تاریخ ۱۴ قرن گذشته موردتکریم ایرانیان بوده و هم‌اکنون نیز با عالی‌ترین درجات ایمان، عشق و خلوص گرامی داشته می‌شود، به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، شیعیان و آزادیخواهان جهان، محبان اهل‌بیت (ع) و ایرانیان حق جو و شهادت‌طلب تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان آزادشهر به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:3131
بازدید سال:90660
بازدید کل:2460986