عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجاه و هفتمین جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد


پنجاه و هفتمین جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

پنجاه و هفتمین جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، در این جلسه ابتدا طیبه رجنی ضمن خیر مقدم گویی و قرائت دستور کار جلسه به ارائه مطالبی پیرامون آن پرداخت.

سپس حجت الاسلام  شهابی رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، مطالبی پیرامون اهمیت نماز جمعه از منظر  آیات و روایات عنوان داشت و گفت: امروز وظیفه ی اصلی ما این است راهکارهایی برای حضور جوانان و نوجوانان در این اجتماع فرهنگی و بصیرتی ارائه دهیم چرا که نماز جمعه باعث ایجاد ارتباط عمیق میان مردم و نظام اسلامی است و منبع آشنایی مردم با جریان‌های سیاسی و توطئه دشمنان و یک پایگاه بصیرتی است.

در ادامه حجت الاسلام کیایی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: نماز جمعه سنگری است که باید آن را حفظ کرد زیرا نماز جمعه برکات زیادی دارد و باعث ایجاد بصیرت مردم، نشاط اجتماعی، حل مشکلات و همبستگی بین مردم می شود.

 وی ادامه داد: باید ظرفیت میز خدمت ها قدر دانسته شود و عملکرد، فعالیت ها و دستاوردهای انجام شده توسط مسئولان به مردم معرفی شود چرا که باعث امیدواری و امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

سپس کریمی فرماندار و نائب رییس شورا ضمن گرامیداشت 5 مرداد سالروز اقامه ی اولین نماز جمعه گفت: نماز جمعه به عنوان ابتکار حضرت امام (ره) است و پایگاهی برای یاری و نگهداری از انقلاب اسلامی است.

کریمی در ادامه به نقش نماز جمعه در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: سنگر نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی و مذهبی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

در ادامه سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان جلسه با اهدا هدیه ی فرهنگی توسط کریمی فرماندار از  زحمات ائمه جمعه شهرستان قدردانی شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495