عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طراحی و تدوین بسته آموزشی ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای پایه اول ابتدایی


طراحی و تدوین بسته آموزشی ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای پایه اول ابتدایی

 

طراحی و تدوین بسته آموزشی ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای پایه اول ابتدایی

 

به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش آزادشهر، نشست کارگروه تدوین بستههای آموزشی با حضور سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی، به منظور برنامه‌ریزی جهت طراحی و تدوین بسته آموزشی ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان پایه اول استان برگزار شد.
عقیلی گفت: بسته آموزشی ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی استان در حال طراحی و تدوین است که تیرماه امسال در اختیار معلمان و والدین قرار خواهد گرفت.
در این نشست معاون آموزش ابتدایی گفت: استراتژی اصلی آموزش‌وپرورش کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است؛ نقش معلمان و اولیاء دانش‌آموزان را در این زمینه بسیار با اهمیت می باشد. وی همچنین بر ارتباط و تعامل مستمر با عوامل مدرسه به منظور هماهنگی و همسویی در فرایند رشد و سرنوشت تحصیلی-تربیتی دانش‌آموزان تاکید کرد.
عقیلی در ادامه از تدوین بسته آموزشی ویژه معلمان پایه اول تمامی مدارس استان در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: به منظور کمک به اولیاء و هم سویی آنان با برنامه های آموزش و پرورش این بسته آموزشی در حال طراحی و تدوین می باشد.
وی به محتوی بسته آموزشی ارائه شده به معلمان پایه اول استان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه جامعه مخاطب ما دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان پایه اول است اظهار داشت: تلاش مجموعه بر آن بوده که با در نظر گرفتن سطح سواد اولیاء، مطالب با زبانی ساده و قابل فهم در اختیار والدین قرار گیرد تا زمینه تعامل اثر بخش فراهم گردد.
معاون آموزش ابتدایی آشنایی با ویژگی های رشد دوران کودکی، تمهید آمادگی های مورد نیاز کودکان برای پیوند با محیط آموزشی و رسمی توسط خانواده، آشنایی با مقررات عمومی مدرسه، آشنایی اولیاء با وظایف خود در قبال تربیت فرزندان و نحوه تعامل آنان با مدرسه و معلم، آشنایی با محتوای دروس پایه اول ابتدایی و شیوه های یادگیری را از اهم این سر فصل ها برشمرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد که در شهریور و مهر ماه پیشرو شش کارگاه آموزشی مقدماتی و تکمیلی در قالب طرح معید، با همکاری مدرسان استانی برای تمامی معلمان پایه اول برگزار می شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 408
بازدید ماه:11042
بازدید سال:21481
بازدید کل:2391807