عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رفع برخی اختلافات در آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در هفته جاری


رفع برخی اختلافات در آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در هفته جاری

 

رفع برخی اختلافات در آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در هفته جاری

 

به گزارش روابط عمومی کل آموزش و پرورش آزادشهر، یوسف نوری با اشاره به نقش ویژه معلمان در ساختن تمدن نوین اسلامی گفت: معلمان و فرهنگیان با در اختیار داشتن سرمایه انسانی که همان دانش آموزان هستند، ارزش این سرمایه از سرمایه‌های زمینی مانند معادن طلا، نقره، نفت و گاز هم بیشتر است، می‌توانند در فناوری‌های دانش بنیان گام بردارند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: اختلافی در نحوه اجرای آیین‌نامه رتبه بندی معلمان وجود داشته که در هفته جاری حل می شود و انشالله رتبه بندی از تاریخ سی‌ویکم شهریور ماه ۱۴۰0اعمال می‌شود.
وی با اشاره به مشکلاتی که کنکور سراسری برای نظام تعلیم و تربیت به وجود آورده، اظهار کرد: کنکور سراسری بزرگ‌ترین لطمه را به نظام تربیتی کشور وارد کرده است و نظام دانشگاهی باید شیوه پذیرش خود را تغییر دهد.
نوری بیان کرد: قله‌های افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در بیشتر زمینه‌ها را معلمان فتح کردند، از جمله در قله دانش، شهید آشتیانی و در قله ایثار، شهید حاج ابراهیم همت این کار را انجام داده‌اند و ابعاد دیگری از حرفه معلمی را بر معلمان کشور گشوده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس در دوران کرونا باعث ایجاد افت تحصیلی دانش آموزان شد، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش برای رفع عقب ماندگی‌های درسی و تربیتی دانش آموزان نگرانی داشت و با مطرح کردن آن در ستاد ملی مبارزه  باکرونا، توانست تا هزار و ۵۰۰میلیارد بودجه برای رفع عقب ماندگی‌های درسی و تربیتی دانش آموزان مصوب کند،که در تابستان این بودجه هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی مجوزهایی برای استخدام در آموزش و پرورش گرفته شده است، خاطر نشان کرد: ۳۲هزار نیروی آموزشی خرید خدمات و نهضتی در حال حاضر مشغول فعالیت هستند که از این تعداد۲۰هزار نفر حکم شروع کار آن‌ها صادر و مابقی در سال تحصیلی آینده،  محل خدمتشان تعیین و حکم شروع فعالیت آن‌ها صادر خواهد شد.
نوری با بیان اینکه طرح تغذیه رایگان دانش آموزان مناطق محروم، طرح بسیار مهمی است و به هیچ وجه نباید قطع می‌شد، اظهار کرد: برای سال تحصیلی دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار مناطق مختلف کشور از طرح تغذیه رایگان برخوردار خواهند بود و این موضوع گام مهمی برای محرومیت زدایی از این دانش آموزان است.
عضو کابینه دولت مردمی با تاکید بر اهمیت اشتغال‌زایی در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش گفت: برای جامعه دانش آموزان تربیت در مسیر اشتغال بسیار مهم است، در دولت سیزدهم برای هوشمندسازی و استاندارد سازی هنرستان‌ها از سوی صندوق سرمایه گذاری وام داده می‌شود و از روش‌های مشارکت می‌توانند کد اقتصادی دریافت کنند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 132
بازدید ماه:10214
بازدید سال:20653
بازدید کل:2390979