عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی


برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی

سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با محوریت دانش‌بنیان‌ها به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

برپایی این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی یزد با رویکرد دانش بنیان برگزار خواهد شد که می‌تواند بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه استان در این حزه باشد.

 امروزه مراکز رشد، مراکز دانش بنیان و استارتاپ‌ها اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف ایفا کرده‌اند که یکی از مهمترین این حوزه صنایع‌دستی است.

 ارتقای بهره‌وری ماحصل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنایع دستی می باشد و با ارتباط گیری موثر بین حوزه صنایع دستی و دانش‌بنیان‌ها، ضمن ایجاد تاثیر مناسب برای ارائه محصولات مشترک به خصوص برای عرضه در نمایشگاه‌های مختلف، بتوان شبکه‌سازی موثری را در این حوزه از استان شاهد باشیم.

آخوندی نمایشگاه ملی صنایع دستی یزد را فرصت بسیار مناسبی برای عرضه داشته‌های فرهنگی، ایجاد ارتباط و تعامل بین شرکت‌های دانش بنیان، مراکز خلاق و مراکز رشد فعال در این بخش دانست و افزود: این تعامل می‌تواند باعث خودافزایی در سطح مدیریتی مابین دستگاه‌های ذیربط خصوصاً پارک علم و فناوری و اداره کل میراث فرهنگی شود.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد در پایان با تاکید بر حمایت از حوزه دانش‌بنیان به تبع تاکیدات مقام معظم رهبری در این باره، گفت: یزد به عنوان پهنه خلاق و بستر مطلوب دانش بنیان در سطح کشور باید بتواند در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اقدامات قابل توجهی داشته باشد که این نمایشگاه نقطه عطف و آغاز این اقدامات و رویکرد خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان یزد همزمان با سومین نمایشگاه تخصصی زیلو، زیور، حصیر و دستبافته‌های سنتی و نیز اولین جشنواره پخت نان سنتی برگزار خواهد شد.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 512
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3643
بازدید سال:91172
بازدید کل:2461498