عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز جوان


پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز جوان


رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان آزادشهر در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (س) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر،در پیام محمد طه عسگری به این مناسبت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شور و نشاط، پویایی و انگیزه های بلند رویش و پویش، محصول بوستان جوانی است و این دوران بهترین فرصت هر انسان برای ساختن آینده خود و جامعه است.

جوانان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دادند علی رغم همه کاستی‌ها با پیروی از الگوی حضرت علی اکبر (ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار و... همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و با نشاط دارند که باید آن را ارج نهاد.

بی شک بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان پاک و توانمند ایران اسلامی زمینه ساز دستیابی به بالندگی و موفقیت‌های ارزشمند و غرورآفرینی است که در هر برهه‌ای از زمان موجب اعتلاء، اقتدار و سربلندی میهن عزیز اسلامیمان می‌شود

جوانان ایران اسلامی امروز هم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام قد در دفاع از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و گام دوم را با تاسی از مکتب سلیمانی محکم تر برداشته اند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بخصوص جوانان مؤمن، فرهیخته، ولایی و توانمند استان عزیزمان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم

پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز جوان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 404
بازدید دیروز: 262
بازدید ماه:10625
بازدید سال:21064
بازدید کل:2391390