عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست پرسش و پاسخ فرماندار با زنان کارآفرین شهرستان آزادشهر


نشست پرسش و پاسخ فرماندار با زنان کارآفرین شهرستان آزادشهر

نشست پرسش و پاسخ فرماندار شهرستان آزادشهر با جامعه زنان کارآفرین اين شهرستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور روسای ادارات میراث فرهنگی، فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی، کار و تعاون، صمت، کمیته امداد، جهادکشاورزی و بانک های مرتبط با هدف بررسی چالشها و رفع موانع و مشكلات پيش روي این قشر در زمینه بیمه، بیکاری، تأمین مواد اولیه و تجهیزات و... برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 حمیدرضا ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به اهمیت نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمی توان نقش ارزنده ای زنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی که همواره دوشادوش مردان ایستاده و برای به ثمر رسیدن این انقلاب تلاش کرده‌اند، نادیده گرفت.

وی با اشاره به بحث اشتغال زایی بانوان در جامعه اذعان داشت: کماکان بخشی عمده از دغدغه های زنان بحث اشتغال بوده و در راستای این امر باید زمینه سازی لازم از جمله پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و حمایت از زنان کارآفرین و برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره با جدیت دنبال شود.

در ادامه: «کارآفرینان و هنرمندان به بیان دغدغه ها، مشکلات و موانع موجود به ویژه در زمینه تهیه مواد اولیه، اعطای تسهیلات، بازار‌یابی و نبود بازارچه های موقت و دائمی صنایع دستی جهت عرضه و فروش محصولات تولید‌ی و صنایع‌دستی پرداختند.»

و در پایان ملک حسینی فرماندار شهرستان از اختصاص زمینی به اداره میراث فرهنگی شهرستان جهت ساخت بازارچه دائمی صنایع دستی یاد کرد و گقت: باتوجه به رایزنی های نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان و اداره میراث فرهنگی شهرستان این نوید داده شده است اعتباری برای شروع عملیات اجرای ساخت بازارچه اختصاص داده شود که هنرمندان در آینده نچندان دور مکانی برای عرضه محصولات خود داشته باشند. وی همچنین تأکید داشت ادارات و دستگاه ها در مسیر ارائه خدمات به بانوان کارآفرین تعامل، همکاری و همراهی را در دستور کار خود قرار دهند.

نشست پرسش و پاسخ فرماندار با زنان کارآفرین شهرستان آزادشهر

 

نشست پرسش و پاسخ فرماندار با زنان کارآفرین شهرستان آزادشهر

 

نشست پرسش و پاسخ فرماندار با زنان کارآفرین شهرستان آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13423
بازدید سال:23862
بازدید کل:2394188