عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت آغاز دهه فجر


پیام رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت آغاز دهه فجر

پیام رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت آغاز دهه فجر

 

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر با صدور پیامی، سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، طیبه رجنی با صدور پیامی، سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:


                                                                     
بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت امام (ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

نخوت دی در قدوم امیر بهاران بهمن به آخر رسید و عطر شهادت در کوچه‌های مصفای شهر پیچید و خبر بزرگ و مسرت‌بخش پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه‌جا و همه‌کس فریاد کرد. این ایام فرصتی است مغتنم تا در پرده آن یاد و خاطره شهدای انقلاب، سال‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی بداریم و بار دیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید نماییم.


اینجانب در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه جامعه بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 450
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13782
بازدید سال:24221
بازدید کل:2394547