عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دوشنبه های نمازی مدارس شهرستان آزادشهر


دوشنبه های نمازی مدارس شهرستان آزادشهر

 
   

دوشنبه های نمازی مدارس شهرستان آزادشهر

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در راستای دوشنبه های نمازی در مدارس این هفته اقامه نماز جماعت همراه با نشست پرسش و پاسخ با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه آزاد ،مسئول  ستاد اقامه نماز و معاونین دانشگاه آزاد و معاون پرورشی آموزش و پرورش و دانش آموزان دبیرستان سما متوسطه دوم در مسجد امام صادق (ع) دانشگاه آزاد واحد آزادشهر برگزار شد.
در این محفل معنوی حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر ضمن تشکر از تلاش های نمازی آموزش و پرورش قبولی همه کرامات  و شرافت های انسان را در زیر خیمه نماز مقبول درگاه احدیت بیان نمود  و نماز را بالاترین توفیق الهی دانست که به بندگان هدیه شده است .
  در ابتدای این نشست هم قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن بیان خیر مقدم از اجرای برنامه اقامه نماز با حضور امام جمعه در هر دوشنبه در مدارس شهرستان خبر داد ،ایشان همچنین تلاش‌های انجام گرفته در ارسال آثار  در اجلاسی سراسری نماز کشوری را قابل تقدیر و ارزشمند بیان نمود.
  در ادامه محمدمهدی نادری رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد آزادشهر ضمن تشکر از حضور امام جمعه محترم، برگزاری برنامه های مرتبط با ترویج و تعمیق وپژوهش در فرهنگ نماز و نماز خوانی را از اولویتهای دانشگاه نام بردو تمام تلاش مجموعه دانشگاه را در همکاری همه جانبه آموزشی وتربیتی با آموزش وپرورش بیان نمود.
این برنامه با تقدیر از دانش آموزان برتر مسابقات و پرسش و پاسخ به شبهات دینی همراه بود.
 

دوشنبه های نمازی مدارس شهرستان آزادشهر

 

دوشنبه های نمازی مدارس شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 500
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3631
بازدید سال:91160
بازدید کل:2461486