عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت


پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر در پیامی سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، طیبه رجنی  به مناسبت سالروز 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.


در متن این پیام آمده است:


                                                                                    
بسم الله الرحمن الرحیم
خالق حماسه ماندگار 9 دی ، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی، بزرگترین ، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است ، حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

حماسه 9 دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و روز یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

نقش هدایت‌ها و روشنگری های  رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خنثی سازی فتنه عمیق و پیچیده سال88 و خلق حماسه بزرگ 9 دی برکسی پوشیده نیست و بدون شک رهبری ایشان زمینه ساز اصلی برای حضور میلیونی در راهپیمائی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه بوده است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت نهم دی ماه؛ روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" و عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی؛ بر این باورم راه و روش حاج قاسم سلیمانی تداوم بصیرت فاطمی بوده و سالروز  حماسه ی 9 دی فرصتی ارزشمند برای تبیین و تبلیغ بصیرت و آگاهی است که باید همواره بدان پایبند باشیم و  این روز فراموش نشدنی را نسل به نسل به جوانان این مرز پرگهر یادآوریم شویم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 494
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3625
بازدید سال:91154
بازدید کل:2461480