عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پرداخت ۵ میلیون تومان به هنرمندان فقید


پرداخت ۵ میلیون تومان به هنرمندان فقید

پرداخت ۵ میلیون تومان به هنرمندان فقید

 

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در طول سال جاری تعدادی ازعزیزان در حوزه های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه را از دست دادیم و در شرایطی که هنرمندان کشور دچار مشکلاتی بودند تلاش شد تا با هدف حمایت از هنرمندان فقید مبلغ پنج میلیون تومان به حساب خانواده این هنرمندان واریز ‌شود .


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر پوراحمدی ادامه داد: در این بخش موضوع تسهیلات تقدیمی به هنرمندان را مد نظر قرار گرفته که از هفت روز گذشته آغاز شده و پس از اعلام اولیه شرایطی در طرح‌های مختلف «یادمان»، «شمیم» و «جوانه» تسهیلاتی را در کمترین زمان تقدیم هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه خواهیم کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به جزئیات طرح یادمان، ادامه داد: در این طرح تسهیلات ضروری و معیشتی مدنظر قرار گرفته که چنانچه به هر دلیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دچار گرفتاری و یا مشکلات خاصی ‌شوند مبلغی به میزان ۸ تا ۱۵ میلیون تومان تقدیم آنها خواهد شد

پوراحمدی اضافه کرد: با توجه به بررسی درخواستی رسیده از تهران دیگر شهرستان ها و استان های کشور، تفاهم نامه‌ای با بانک عامل با کارمزد کم و ارائه ۲ سفته بانکی (یکی وام گیرنده و یکی ضامن) به عنوان تضامین آسان انجام شده است.


طرح شمیم و پرداخت ۳۰ میلیون وام همراه با ۵ میلیون بلاعوض 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود گفت از  طرح «شمیم» به عنوان سومین طرح از طرحهای تقدیمی و حمایتی که در قالب طرح ازدواج تعریف شده نام بُرد و گفت: هر هنرمندی که از اول مهرماه سال جاری تا پایان ۱۴۰۱ ازدواج کند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات به اضافه کمک هزینه ۵ میلیون تومانی بلاعوض تقدیم خواهد شد.

طرح جوانه با پرداخت ۳۰ میلیون وام و کمک ۵میلیونی بلاعوض

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در ادامه  از طرح جوانه به عنوان  دیگر طرحهای تقدیمی و حمایتی صندوق اعتباری هنر نام برد و اظهار داشت: هرهنرمندی که عضو این صندوق باشد و از اول مهر ماه سال ۱۴۰۰تا پایان ۱۴۰۱ صاحب فرزندی شود ؛تحت عنوان طرح «جوانه» مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات وام با درصد بسیار کم همراه با مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تقدیم خواهد شد.

پور احمدی در عین حال گفت: این پرداختی ها در برابر هزینه‌های بالا و وضعیت سخت اقتصادی این روزها، رقم های کم و ناچیزی است اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص محمد مهدی اسماعیلی و این صندوق تمام تلاش خودش را انجام داده تا بتواند گامی هرچند کوتاه برای کمک و حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بردارد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد:‌ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق اعتباری هنر و دولت مردمی مصمم است تا تمام توان و تلاش خود را در جهت حمایت همه جانبه از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بکار ببندد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی برای کمک و حمایت از این قشر فرهیخته دریغ نخواهیم کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 512
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3643
بازدید سال:91172
بازدید کل:2461498