عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گردهمایی روسای ادارات سوادآموزی شرق استان به میزبانی آزادشهر


گردهمایی روسای ادارات سوادآموزی شرق استان به میزبانی آزادشهر

 

گردهمایی روسای ادارات سوادآموزی شرق استان به میزبانی آزادشهر

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، بمناسبت فرارسیدن هفته نهضت سوادآموزی، گردهمایی روسای ادارات سوادآموزی شرق استان به میزبانی این شهرستان در نوده خاندوز برگزار شد.
  معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گلستان در این مراسم با اشاره به نهضت سوادآموزی بعنوان مولود و ثمره انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل(ره) گفت: یکم تا هفتم دیماه هفته گرامیداشت نهضت سوادآموزی نامگذاری شده و امسال در چهل و دومین سالگرد تأسیس نهضت سوادآموزی قرار داریم که شاخص سواد در استان گلستان تا سالجاری با تلاشهای آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی به 96/6 درصد رسیده است و این در حالی است که شاخص سواد در زمان پیروزی انقلاب اسلامی 48/8 درصد بود. محمد حبیبی در ادامه سهمیه تخصیصی جذب بی سواد در سالجاری را در استان گلستان  1050 نفر بیان کرد و افزود: تلاشم می کنیم حجم ابلاغی را در دوره های مختلف سوادآموزی تحت پوشش آموزش قرار دهیم. وی گفت: سوادآموزی شامل سه دوره آموزش می باشد که از این سه دوره در سالجاری ظرفیت دوره انتقال صددرصد انجام شده و با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در دوره های تحکیم و سواد تا 15 دیماه جاری ادامه دارد تاکنون 70 درصد حجم ابلاغی به استان جذب کلاسهای سوادآموزی شده اند. معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گلستان در پایان از افراد بی سواد و کم سواد خواست تا جهت ثبت نام در کلاسهای سوادآموزی به دفاتر نهضت سوادآموزی در شهرستانها مراجعه نمایند تا بتوانیم بی سوادی رادر جامعه ریشه کن نماییم.
  قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولین سوادآموزی و آموزش دهندگان این حوزه،یادگیری سواد را را از تأکیدات دین مبین اسلام دانست و پیشرفت و توسعه جوامع را مستلزم افزایش سواد افراد آن جامعه بیان کرد.
 وی ریشه کنی بی سوادی در جامعه را نیازمند همکاری دستگاههای مربوطه با نهضت سوادآموزی و انگیزه و عزم بی سوادان برای یادگیری سواد دانست. 
 

گردهمایی روسای ادارات سوادآموزی شرق استان به میزبانی آزادشهر

 

گردهمایی روسای ادارات سوادآموزی شرق استان به میزبانی آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13406
بازدید سال:23845
بازدید کل:2394171