عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم آزادشهر


گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم آزادشهر

 

گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم آزادشهر

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم این شهرستان بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی در بازگشایی مدارس تاکید شد.
  در این گردهمایی که با حضور معاون آموزش متوسطه و رؤسای ادارات تکنولوژی آموزشی و متوسطه آموزش ورورش گلستان در سالن همایش های دانشگاه آزاداسلامی آزادشهر برگزار شد محمد پیری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰درصد دانش آموزان روستایی و عشایری و متوسطه دوم شهری گلستان از آموزش حضوری برخوردار شده اند گفت: آموزش حضوری برای ۳۵هزار دانش آموز متوسطه اول شهری و ۱۱۰هزار دانش آموز ابتدایی شهری دیگر هم از اول آذرماه جاری آغاز خواهد شد. وی تزریق واکسن کرونا و رعایت دستورالعملهای بهداشتی را از سوی دانش آموزان و کادر مدارس از اولویتها و الزامات بازگشایی مدارس عنوان کرد.
 در ادامه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم ضمن خیرمقدم به مدعوین، از آمادگی همه مدارس این شهرستان جهت بازگشایی خبر دادو گفت: طی بازدیدهای بعمل آمده از آمادگی و روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی مدارس ونیز اتمام دز اول و دوم واکسیناسیون فرهنگیان و دوز اول بیش از 80 درصد جمعیت دانش آموزی این شهرستان، زمینه برای بازگشایی مدارس مهیا می باشد.
  فرهاد آخوندی رئیس اداره تکنولوژی آموزشی آموزش و پرورش گلستان هم بر بهره گیری از ظرفیت گروههای آموزشی در روند آموزش مدارس و رفع مشکلات آموزشی تأکید کرد و خواستار برگزرای جلسات منظم سرگروههای آموزشی با هدف تبادل نظر و اندیشه شد.
  سپس قربانعلی شفیعی رئیس اداره آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان ضمن تشریع برنامه های آموزش حضوری در سال تحصیلی جاری گفت: مدارس ما نیازمند مدیران اثربخش در فرآیند آموزش هستند و بهبود کیفیت آموزشی با شروع اموزش حضوری نیازمند برنامه ریزی مدون می باشد.
 در پایان این گردهمایی از مدیران و دبیرانی که در امتحانات نهایی خردادماه 1400 رشد داشتند و نیز شورای انجمن اولیای برتر استانی و شهرستانی تجلیل شد.
 

گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم آزادشهر

 

گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم آزادشهر

 

گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم آزادشهر

 

گردهمایی مدیران متوسطه اول و دوم آزادشهر

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:14
بازدید سال:87543
بازدید کل:2457869