عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاحیه هشتمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی به صورت ویدئو کنفرانسی


افتتاحیه هشتمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی به صورت ویدئو کنفرانسی

 

افتتاحیه هشتمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی به صورت ویدئو کنفرانسی

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، افتتاحیه هشتمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی و تقدیر از برگزیدگان کشوری هفتمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی، با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، محمد پیری معاون آموزش متوسطه و حضور مجازی مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه به صورت ویدئو کنفرانسی در سالن فرهنگ این اداره کل برگزار گردید.
  مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه گفت: مهمترین هدف جشنواره نوجوان خوارزمی فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد ها و خلاقیت های دانش آموزان دوره اول متوسطه می باشد؛ از این جهت باید تلاش کنیم که همه ی دانش آموزان خارج از چتر جشنواره نوجوان خوارزمی قرار نگیرند.
وی افزود: هدف ما از برگزاری این جشنواره ارتباط با مخاطبان و گروه خاصی از دانش آموزان نمی باشد، بلکه همه ی دانش آموزان باید با رغبت و انگیزه در این جشنواره شرکت نمایند و لذت سفر یادگیری را تجربه کنند.
  مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: جشنواره نوجوان خوارزمی راهبردی موثر جهت بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها و فضاهای آموزشی موجود در مدارس، پژوهش سراها، مراکز نوآوری، پارک علم و فناوری می باشد.
پیری معاون آموزش متوسطه گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی برای برگزیدگان دو بعد فردی و اجتماعی دارد بعد فردی آن آغازی است برای تحرک و پله های ترقی آینده و جهش های علمی و بعد اجتماعی آن ایجاد حس مسئولیت اجتماعی در دانش آموزان برگزیده در جهت رشد هم گروهی های خود.
وی در ادامه افزود: برگزاری جشنواره نشانه تحرک و پویایی نظام آموزشی در راستای کیفیت بخشی می باشد.
در حاشیه این جشنواره از دانش آموزان برگزیده هفتمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی و مدیران مدارس آن ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 675
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11767
بازدید سال:87526
بازدید کل:2457852