عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر با محوریت حمایت از مشاغل خانگی برگزار گردید


جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر با محوریت حمایت از مشاغل خانگی برگزار گردید

جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر با محوریت حمایت از مشاغل خانگی برگزار گردید

 

جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر با حضور معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر با محوریت حمایت از مشاغل خانگی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ادارهمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ دوشنبه 22 شهریور ماه 1400 عسگری رییس این اداره، از برگزاری جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر با حضور معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر با محوریت حمایت از مشاغل خانگی خبر داد.

جمشید قائم مقام معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و سایر دستگاه‌های فعال در راستای تحقق اشتغال شهرستان در سال ۹۹ اظهار کرد: از همه دستگاه‌ها و ادارات انتظار می‌رود با جدیت و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود در جهت تحقق تعهد اشتغال تعیین شده برای شهرستان آزادشهر در سال ۱۴۰۰ تلاش داشته باشند .

وی گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اشتغال در شهرستان می‌تواند با تشکیل کمیته‌های مختلف متشکل از برخی دستگاه‌های ذیربط نظیر صنعت،معدن‌وتجارت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها ضمن بررسی دقیق مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب به نتایج مطلوبی دست یابند.

در این جلسه مقرر گردید:

حمایت های حداکثری و تخصیص وام به کلیه ی طرح های مشاغل خانگی که از طرف اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به دبیرخانه ستاد اشتغال معرفی می گردد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495