عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فراخوان هفتمین جایزه جهانی اربعین منتشر شد


فراخوان هفتمین جایزه جهانی اربعین منتشر شد

 فراخوان هفتمین جایزه جهانی اربعین منتشر شد

 

دبیرخانه هفتمین جایزه جهانی اربعین برای دریافت عکس، فیلم، سفرنامه و کتاب زائران اربعین حسینی اعلام فراخوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این سازمان با توجه به ظرفیت معنوی بی‌نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، امام حسین بن علی‌(ع) که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است در سال ۱۳۹۳ تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای فراملی گرفت تا جلوه‌های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین‌المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند.

بر این اساس، دبیرخانه جایزه جهانی اربعین در این سازمان ایجاد شد و نخستین دور این جایزه با موضوع عکس برگزار شد. در پی استقبال گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) از رویداد این جایزه، در ادوار بعدی، با افزوده شدن موضوعات فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و کتاب، جایزه جهانی اربعین در ابعاد گسترده‌تری برگزار شد.

با استعانت از خداوند متعال و عنایت ویژه سید و سالار شهیدان، دبیرخانه هفتمین دور جایزه جهانی اربعین از روز دوشنبه (هشتم دی‌ماه ۱۳۹۹) همزمان با اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین رسماً کار خود را آغاز کرد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «جایزه جهانی اربعین» به نشانیintlarbaeen.com یا صفحات اجتماعی رسمی این جایزه، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856