عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کسب رتبه سوم استان و رتبه ۴۲ کشور آموزش و پرورش آزادشهر در میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۰


کسب رتبه سوم استان و رتبه ۴۲ کشور آموزش و پرورش آزادشهر در میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۰

 

 


  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، این شهرستان  رتبه سوم استان و رتبه ۴۲ کشور را در میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۰ با نمره ۱۳.۷۱ از آن خود نمود.
قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر بابیان این خبرگفت: این  میانگین نمرات در ده سال گذشته بالاترین  نمره می باشد.
وی افزود: این‌ موفقیت و رشد علمی و آموزشی ارزشمند حاصل کار تیمی و تلاش شبانه روزی مدیران و معاونین مدارس متوسطه دوم ، والدین ، دبیران پایه دوازدهم  و دانش اموزان و همکاران در مدیریت اموزش و پرورش می باشد.
بذرافشان گفت: رشد علمی آموزش و پرورش آزادشهر از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ بالاترین میزان در ده سال گذشته است، که حاصل اعتماد به کادر جوان و با تجربه مدیریت اموزش و پرورش میباشد.
نتیجه مهم این رشد آموزشی ، در کنکور سراسری سه سال ۹۸ و ۹۹ و ۱۴۰۰ به خوبی نمایان است که میتوان در رتبه های زیر۱۰۰۰ کنکور دید،
تعداد ۱۵ رتبه زیر ۱۰۰۰در سال ۹۸ و تعداد ۱۶ رتبه زیر ۱۰۰۰در سال ۱۳۹۹و۱۶ رتبه زیر ۱۰۰۰در سال ۱۴۰۰ حاصل این رشد علمی و اموزشی میباشد که نسبت به درصد دانش آموزان پایه دوازدهم ، رتبه اول استان را از آن خود نموده ایم.
سه سال متوالی پژوهشسرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر رتبه اول استان را از آن خود نموده است. با حضور نیروهای توانمند و  متخصص در مدیریت و اعضای قطب کشوری ادبیات و علوم‌انسانی  نیز در دوسال متوالی به لحاظ کمیت اول و دوم کشور و به لحاظ کیفیت رتبه سوم کشور را در کارنامه خود دارد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856