عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بدون هزینه بودن کلاسهای جبرانی پایه اولی‌ها


بدون هزینه بودن کلاسهای جبرانی پایه اولی‌ها

 
 
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره کیفیت تحصیلی در فضای مجازی اظهار داشت: یکی از کارکردهای مدرسه آموزش بسیاری از عادات صحیح است که افراد باید در زندگی داشته باشند ودر سنین کودکی به آنها آموخت.
وی با بیان اینکه مدرسه جایی فراتر از این است که صرفاً مفاهیم علوم و ریاضی به دانش‌آموزان یاد داده شود، افزود: به عنوان مثال وقتی بچه‌ها سر ساعت معینی از خواب بیدار می‌شوند و به مدرسه می‌روند، می‌توانند نظم را در زندگی یاد بگیرند و همه اینها در حال حاضر دستخوش آسیب جدی شده است که البته نه تنها برای کودکان و نوجوانان بلکه حتی در آموزش عالی هم یک چالش است.
حکیم‌زاده با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تغییراتی در نوع و سبک زندگی افراد اتفاق افتاده است که چالش‌هایی را ایجاد کرده است، گفت: برای شروع سال تحصیلی باید به این چالش‌ها توجه داشته باشیم و از هم اکنون در برنامه عملی که برای بازگشایی تعیین می‌ شود باید بخشی مرتبط با رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌ها باشد.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درباره آموزش کلاس اولی‌ها، گفت: برای یادگیری مؤثر کلاس اولی‌ها، مسؤولیت با مدیر است که علاوه بر معلم باید نظارت کند تا این کودکان مهارت‌های سواد پایه را به دست آورند و اگر لازم باشد که برای این دانش‌آموزان برنامه جبرانی در نظر گرفته شود، توسط مدرسه تنظیم می‌شود.
وی اضافه کرد: اگر شرایط کرونایی نداشته باشیم، آموزش‌هایی را برای معلمان پایه دوم در نظر گرفتیم که بتوانند فقر ارتباطی که از سال گذشته برای دانش‌آموزان کلاس اولی وجود داشته را جبران کنند و بخشی از شروع سال تحصیلی را به این موضوع اختصاص دهند.
حکیم‌زاده با بیان اینکه کلاس‌های جبرانی پایه اولی‌ها بدون هزینه است، بیان داشت: لازم نیست که خانواده‌ها هزینه‌ای پرداخت کنند و این کار توسط نیروهای داوطلب انجام می‌شود؛
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برای این کار اعلام آمادگی کرده است و در استان‌ها این برنامه آغاز گردیده است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 652
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11744
بازدید سال:87503
بازدید کل:2457829