عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز شوراها


پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز شوراها

محمد طه عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛در پیام تبریک عسگری به این مناسبت آمده است:

باسمه تعالی

تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین به نام خادمان و ایثارگران این نظام و این خاک است و نهم اردیبهشت ماه نیز از جمله روزها و فرصتهای مغتنمی است که در آن می توان خدمات،تلاشها و حضور خستگی ناپذیر فعالان عرصه اجتماعی و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ارج نهاد.

بی شک یکی از ارزشمندترین توصیه های موکد دین مبین اسلام که در قرآن نیز از آن یاد شده مسئله مشورت و همفکری در امور است و تأسیس شوراهای اسلامی به نوبه خود زمینه ساز تحقق این توصیه دینی و حضور ملموس و عینی مردم در تعیین سرنوشت خویش و مشارکت هرچه بیشتر در مسائل اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی است.

نهاد شورا بعنوان نماد مردم‌سالاری دینی و تحقق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و مشارکت در اداره امور شهرها و روستاها و همچنین تبلور عینی و عملی تعامل و همراهی سازنده مجموعه مدیریت محلی با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در نیل به توسعه پایدار و متوازن ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بر همه خادمان ملت در حوزه شهر و روستا امیدوارم به مدد الهی و همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد،بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و جهادی گام بردارد،از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم مسئلت می نمایم.

پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز شوراها

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 678
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11770
بازدید سال:87529
بازدید کل:2457855