عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد.


نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد.

 

طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ بصورت آزمایشی و ۸ الی۱۰ اردیبهشت۱۴۰۰ بصورت مجازی با حضور 1199نفر همزمان با سراسر کشور در شهرستان آزادشهر خواهدشد.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، طیبه رجنی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با بهار قرآن (ماه مبارک رمضان) و ایام ولادت باسعادت کریم اهل البیت امام حسن مجتبی علیه السلام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون آزمایشی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و  اطلاعات تکمیلی از طریق سامانه "حمد " (http://quranedu.ir) اطلاع رسانی می شود.

رجنی افزود: ثبت نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر درپایان  اظهار داشت: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، از اهدافی است که برای این آزمون در نظر گرفته شده است.

خاطرنشان می شود آزمون آزمایشی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ و زمان برگزاری مجازی نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، ۸ الی۱۰ اردیبهشت۱۴۰۰ همزمان با ایام ولادت باسعادت کریم اهل البیت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار خواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11543
بازدید سال:21982
بازدید کل:2392308