عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار نوروزی کارکنان آموزش و پرورش آزادشهر با امام جمعه این شهرستان


دیدار نوروزی کارکنان آموزش و پرورش آزادشهر با امام جمعه این شهرستان

 
 دیدار نوروزی کارکنان آموزش و پرورش آزادشهر با امام جمعه این شهرستان
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، بمناسبت سال نو مدیر آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان این اداره با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
 امام جمعه آزادشهر در دیدار نوروزی کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک عید باستانی و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عجل الله) و نیمه شعبان، زیباترین و محبوب ترین و بهترین روز سال را نیمه شعبان نامید که اعتقاد همه  موحدین عالم به منجی و مصلح و عدالت گستر جهانی است. حجت الاسلام شهابی تولید علم و دانش را یکی از اهداف شعار امسال در کنار سایر تولیدات بیان کرد که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد. وی پشتیبانی از تولید علم و دانش و رفع موانع را از ماموریتهای مهم آموزش و پرورش در سالجاری باهدف تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معطم رهبری دانست و بر  بهره گیری از ظرفیتهای درون و برون سازمانی در این زمینه تاکید کرد و رسیدن به اهداف تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بدون مدیریت مسئولین و بسیج مردم نتیجه مطلوب نخواهد داد. امام جمعه آزادشهر گفت: سرفصل همه برنامه ها در آموزش و پرورش است که چشمه جوشانی است که اگر بخواهد بجوشد باعث رشد و بالندگی تولید و پشتیبانی و مانع زدایی می شود و در دمیدن روح امید در موضوع شعار سال یقیناً یک بازوی توانمند آموزش و پرورش است.
   در ادامه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش وپرورش آزادشهر ضمن تبریک سال جدید و عید نیمه شعبان از مساعدتها و رهنمودهای حجت الاسلام شهابی تشکر نمود و راههای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را در آموزش وپرورش را برشمرد. وی برنامه های آموزش و پرورش آزادشهر در بحث عملیاتی کردن شعار سال را تشریح نمود.
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 677
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11769
بازدید سال:87528
بازدید کل:2457854