عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین اختتامیه مسابقه استانی کتابخوانی ثانیه های انس در شهرستان آزادشهر


آیین اختتامیه مسابقه استانی کتابخوانی ثانیه های انس در شهرستان آزادشهر

 آیین اختتامیه مسابقه استانی کتابخوانی ثانیه های انس در شهرستان آزادشهر

 

آیین اختتامیه مسابقه استانی کتابخوانی ثانیه های انس با موضوع نماز با حضور دکتر حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر، احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، سرهنگ درویشی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، نصرالله سمیعی رییس ستاد اقامه نماز شهرستان،ناصری رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آزادشهر  صبح امروز در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی ترویج فرهنگ نماز و توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

گلچین ادامه داد: نماز باید در گفتار و کردار فرد نمازگزار تاثیر و نمود عینی داشته باشد  و نمازگزاران برای دیگران اسوه و الگو باشند.

وی اظهار داشت: برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز و گرایش بیشتر جوانان ونوجوانان بسوی این فریضه الهی باید به سمت استفاده از ایده های بکر و خلاقانه برویم در همین راستا مسابقه استانی کتابخوانی ثانیه های انس با موضوع نماز به میزبانی شهرستان آزادشهر  در استان برگزار شد.

یادآور می شود ؛فراخوان مسابقه کتابخوانی ثانیه انس با موضوع نماز از ده بهمن در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 270 نفر از سراسر استان در دو بخش دانش آموزان و بزرگسالان پاسخ نامه را به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند که از این تعداد 206نفر پاسخ صحیح را به سوالات داده بودند. پس از قرعه کشی 8 نفر از دانش آموزان و دو نفر از بزرگسالان بعنوان برنده اعلام شدند که در مراسم اختتامیه با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از ایشان تجلیل شد.

این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، مدیریت آموزش و پرورش، اداره کتابخانه های عمومی، شهرداری و شورای اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 249
بازدید دیروز: 132
بازدید ماه:10208
بازدید سال:20647
بازدید کل:2390973