عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشدید نظارت و بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر


تشدید نظارت و بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر

رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر به همراه کارشناس گردشگری شهرستان در راستای اجرای سیاست ها و وظایف حاکمیتی مبنی بر نظارت بر تاسیسات گردشگری، انسجام‌بخشی و رفع موانع و مشکلات و همچنین نظارت بر اجرای دستورالعملهای پیشگیری از شیوع کرونا وخدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از هتل عجم شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ محمد طه عسگری روز یکشنبه 17 اسفند ماه 99 گفت: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان به منظور پیشگیری از بیماری کرونا به صورت مستمر ادامه دارد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در در سطح کشور و به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع آن در سطح شهرستان، شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده و بازدید و نظارت بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات تاسیسات گردشگری سطح شهرستان با شدت بیشتری انجام می شود.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری موظف هستند تا زمینه آموزش کلیه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم آورده و بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی اهتمام کامل داشته باشند.

در این بازدید کهبه همراهیبای کارشناس گردشگری صورت گرفت؛ وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، تازگی و سلامت مواد غذایی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و... توسط کارشناس حاضر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در صورت مشاهده عدم رعایت دستورعمل های ستاد ملی کرونا توسط واحدی ، به صورت جدی با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

تشدید نظارت و بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 254
بازدید دیروز: 132
بازدید ماه:10213
بازدید سال:20652
بازدید کل:2390978