عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر با اعضا شورای شهر آزادشهر


نشست رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر با اعضا شورای شهر آزادشهر

محمد طه عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر با حضور در محل دفتر شورای اسلامی آزادشهر با اعضا شورا پیرامون توسعه گردشگری، بررسی مسائل و مشکلات حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ عصر روز دوشنبه 11 اسفند ماه 99 عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر با حضور در محل دفتر شورای اسلامی شهر آزادشهر با اعضا شورای پیرامون توسعه گردشگری، بررسی مسائل و مشکلات حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این شهر دیدار و گفتگو کرد.

ابتدا عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر به ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته و اعلام برنامه های پیش رو پرداختند.

وی در این نشست با بیان اینکه آزادشهر به واسطه برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری نیاز به توجه جدی و برنامه ریزی در توسعه زیر ساخت ها دارد، گفت: «استفاده از فضاها و ایجاد راهکارهای جدید و مناسب صنعت گردشگری را در آزادشهر احیاء و زنده خواهد کرد.»

وی افزود: راه اندازی بوم گردی ها و واحدهای اقامتی جهت رفاه حال گردشگران، معرفی پتانسیل های گردشگری فرهنگی، تاریخی و مذهبی شهرستان و همچنین معرفی صنایع دستی شاخص آزادشهر از جمله اهداف پیش روی این اداره می باشد.

عباس جهانتیغ رئیس شورا با تأکید بر اینکه باید از همفکری صاحب‌نظران حداکثر بهره را ببریم، اعلام کرد: شورای شهر آزادشهر نسبت به هرگونه طرح و پیشنهاد سازنده در راستای تقویت صنعت گردشگری که منافع آن به شهر و شهروندان می‌رسد، حساس بوده و همکاری لازم را خواهیم کرد.

حمید کوهساری رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر نیز ضمن تشکر از حضور رئیس میراث فرهنگی آزادشهر در جلسه شورا اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ شهرداری، شورای شهر و دیگر ارگان های شهرستان با اداره میراث فرهنگی موجب پیشبرد هرچه بهتر اهداف خواهد بود و امید است با توجه به ظرفیت بالقوه شهرستان و حضور گردشگران و با تعامل هرچه بیشتر شاهد معرفی هرچه بیشتر این شهرستان به گردشگران باشیم.

در این جلسه مقرر شد:

  1. جانمایی 4 بیلبورد در ورودی های شهرستان تبلیغاتی جهت معرفی جاذبه های گردشگری.
  2. چاپ کتابچه و بروشور های معرفی شهرستان. با حمایت شهرداری و شورای شهر.
  3. جانمائی کانکس جهت راهنمایی مسافران در ورودی ها و مرکز شهر.

نشست رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر با اعضا شورای شهر آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 382
بازدید دیروز: 408
بازدید ماه:11422
بازدید سال:21861
بازدید کل:2392187