عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر با فرماندار شهرستان جهت شرکت در نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران


نشست رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر با فرماندار شهرستان جهت شرکت در نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران

محمد طه عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر با سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با محوریت شرکت هرچه بهتر و پرشور در نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ دوشنبه 4 اسفند ماه عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر با حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با محوریت شرکت هرچه بهتر و پرشور در نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران دیدار و گفتگو کرد.

حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر طی این نشست گفت: برپايي نمايشگاه بين المللي گردشگري در حقيقت اين فرصت را براي تمامي سازمانها، اتحاديه ها، تشکل ها، شرکتها و همچنين افرادي که به نوعي در ارتباط با اين صنعت هستند ايجاد نموده تا امکان معرفي و ارائه توانمنديها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمانهاي مرتبط بدست آورند.

وی افزود: « با عنایت به فوق العاده بودن فضای گردشگری مجازی گردشگران می توانند از این طریق با جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان آشنا شوند».

عسگری رئیس ادامه داد: «هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی ظرفیتهای گردشگری، سرمایه گذاری، صنایع دستی شهرستان جهت جذب گردشگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد»

وی افزود:«کلیپ های معرفی جاذبه های تاریخی، گردشگری، فرصتهای سرمایه گذاری، تأسیسات گردشگری در این نمایشگاه پخش،و همچنین مراسم های آیینی اجرا خواهد شد

شایان ذکر می باشد: این نمایشگاه از تاریخ 5 الی 8 اسفند ماه به مدت 4 روز در تهران برگزار می شود و فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان، معرفی تأسیسات گردشگری و جذب گردشگر می باشد.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13349
بازدید سال:23788
بازدید کل:2394114