عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برندگان مسابقه گلستان شناسی جشنواره مجازی فرهنگ اقوام ایران‌زمین مشخص شدند


برندگان مسابقه گلستان شناسی جشنواره مجازی فرهنگ اقوام ایران‌زمین مشخص شدند

دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین گفت: برندگان مسابقه گلستان شناسی که باهدف معرفی سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان طی چهار روز برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری معاون گردشگری استان گلستان امروز یکشنبه 26 بهمن‌ماه 99 با اعلام این خبر گفت: در چهار روز برگزاری چهاردهمین جشنواره مجازی بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین مسابقه گلستان شناسی به‌منظور رونق‌بخشی به این رویداد و معرفی سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در پرتال اطلاع‌رسانی این جشنواره برگزار شد که تعداد 170 نفر در این مسابقه مجازی شرکت کردند.

او خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود 27 درصد نمره 17 الی 20 را کسب کرده و طی قرعه‌کشی محمد زیتون لی (شهرستان آزادشهر)، نرجس نوری، رجب کلته و فاطمه قدردان به‌عنوان 4 برنده این مسابقه اعلام شدند و هماهنگی لازم برای تحویل جوایز صورت گرفت.

معاون گردشگری استان گلستان بیان کرد: برنامه‌های زنده چهار شب برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین با استقبال هم‌وطنان در بخش‌های مختلف و صفحات این جشنواره در آپارات و اینستاگرام همراه شد و تعداد زیادی از مردم استان گلستان و حتی سایر استان‌ها در فراخوان‌ها، مسابقات و نظرسنجی‌های مجازی این دوره از جشنواره شرکت کردند.

دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین یادآور شد: این جشنواره از 9 لغایت 12 بهمن‌ماه سال جاری به‌مدت ۴ شب در فضای مجازی برای علاقه‌مندان به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی کشور برگزار شد.

قندهاری بیان کرد: نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی، موسیقی آیینی اقوام، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، معرفی روستاهای هدف گردشگری، معرفی کارآفرینان برتر حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مسابقات استان‌شناسی از جمله برنامه‌های این دوره از جشنواره بود.

او گفت: برگزاری مجازی جشنواره‌ اقوام تجربه‌ای نو برای استان بود و قطعاً با تجارب به‌دست‌آمده در این دوره، برای برگزاری پربارتر و بهتر اجرای مجازی جشنواره در دوره‌های آتی برنامه‌ریزی خواهد شد.

چندی پیش نیز برگزیدگان نظرسنجی بهترین گروه موسیقی و آیینی اقوام در این جشنواره با دریافت بیش از 7 هزار پیامک مشخص شدند و گروه‌های چیکسای از خراسان شمالی با 1333 رای مقام اول، گروه گیل و اوخان از استان گیلان با 802 رای مقام دوم و گروه نوای صحرای ترکمن با 767 رای مقام سوم این نظرسنجی را کسب کردند.

برندگان مسابقه گلستان شناسی جشنواره مجازی فرهنگ اقوام ایران‌زمین مشخص شدند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11477
بازدید سال:21916
بازدید کل:2392242