عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه بررسی وظایف برون سازمانی حجاب و عفاف اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر برگزار شد .


جلسه بررسی وظایف برون سازمانی حجاب و عفاف اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر برگزار شد .

محمد طه عسگری رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر از برگزاری جلسه بررسی وظایف برون سازمانی حجاب و عفاف باحضور کارشناسان اداره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ شنبه 18 بهمن ماه 99در این جلسه که صیح امروز در دفتر رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر برگزار شد ؛ وظایف برون سازمانی در حوزه حجاب و عفاف اداره بحث و بررسی شد .

در ابتدای این جلسه بای کارشناس گردشگری شهرستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه گفت:در تمامی بازرسی ها و نظارت های انجام گرفته از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و همچنین واحدهای اقامتی و پذیرایی رعایت اصول حجاب و عفاف از موارد مهم این بازرسی ها بوده است .

عسگری با اشاره به اينكه حجاب محدويت نبوده بلكه مصونيت است، حجاب و عفاف را از اصيل‌ترين باورهای دينی و ارزش‌های اسلام عنوان كرد گفت: رعایت قوانین واصول حجاب و عفاف نباید منحصر به زمان و مکان مشخص باشد وبایستی در تمامی زمینه ها این اصول اجرایی گردد .

وی همکاری با ستاد حجاب وعفاف را ضروری دانست وتصریح کرد :سعی شده تا در اجرای وظایف برون سازمانی نهایت همکاری را با ستاد حجاب و عفاف معمول داشته و از تجربیات کارشناسان آن بهره مند شویم .

گفتنی است در این جلسه همچنین راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و نقش مردم، مسئولان و سیاستگذاران فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

جلسه بررسی وظایف برون سازمانی حجاب و عفاف اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر برگزار شد .

 

جلسه بررسی وظایف برون سازمانی حجاب و عفاف اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر برگزار شد .

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:11838
بازدید سال:22277
بازدید کل:2392603