عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فراخوان جشنواره ملی موسیقی نغمه های محمدی (ص) منتشر شد


فراخوان جشنواره ملی موسیقی نغمه های محمدی (ص) منتشر شد

فراخوان جشنواره ملی موسیقی نغمه های محمدی (ص) منتشر شد

 

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری با هدف شناسایی استعدادهای هنری، تجلیل از هنرمندان شاخص و تولید آثار ارزشمند درباره پیامبراکرم، جشنواره ملی موسیقی نغمه های محمدی (ص) را برگزار می کند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، فراخوان نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مناسبت هفته وحدت برنامه‌ریزی شده است، اعلام شد.

بر همین اساس گروه‌های تواشیح و هم‌خوانی و تولیدکنندگان آثار موسیقایی تا ۱۵ دی‌ماه فرصت خواهند داشت تا آثار تولیدی خود را در نشانی وب سایت جشنواره  بارگذاری کنند.

آثار ارسالی می‌تواند در گونه‌های متنوعی همچون تواشیح و هم‌خوانی، سرود و آواز جمعی، موسیقی نواحی، سنتی، تولیدات استودیویی و ... باشد.

این جشنواره با موضوعاتی همچون «شخصیت والای پیامبر اکرم(ص)»، «پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم»، «پیامبر اکرم(ص) و عترت طاهره» و «پیامبر اکرم(ص)، محور وحدت اسلامی» برگزار می‌شود و از جمله اهداف آن می‌توان به تولید آثار فاخر و ارزشمند درباره شخصیت مبارک پیامبر اکرم(ص)، تجلیل از هنرمندان شاخص در حوزه تولید آثار موسیقایی نبوی و شناسایی و حمایت از هنرمندان و گروه‌های هنری مستعد برای تولید آثار ممتاز درباره شخصیت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد.

یادآوری می شود بر اساس فراخوان اعلام شده آثار ارسالی باید طی ۱۰ سال اخیر تولید شده و تاکنون در جشنواره دیگری برگزیده نشده باشد. همچنین شماره تلفن ۸۴۱۷۲۲۰۴ برای دریافت اطلاعات بیشتر معرفی شده است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13406
بازدید سال:23845
بازدید کل:2394171