عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اختتامیه سوگواره استانی سردار دلها در آزادشهر


اختتامیه سوگواره استانی سردار دلها در آزادشهر

 

اختتامیه سوگواره استانی سردار دلها در آزادشهر

 

 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، بمناسبت اولین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اختتامیه  سوگواره استانی  سردار دلها بصورت وبینار با حضور مسئولین وزارتی، استانی و شهرستانی به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
 گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم با اشاره به نقش سردار سلیمانی در پاسداشت ارزشهای ملی و دینی ما، از برگزاری دهها برنامه مختلف فرهنگی هنری در سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی در سراسر استان خبر داد. سوگواره سردار دلها و همرزمان شهیدش را از افتخارات شهرستان آزادشهر دانست و و بیان نمود این سوگواره مورد استقبال دانش آموزان و فرهنگیان در سطح استان قرار گرفته است و ۳۰۹۴ اثر به این فراخوان ارسال گردیده است.
 در ادامه رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در سالروز شهادت سردار سلیمانی در سراسر کشور را موجب آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادتها و از جان گذشتگی های شهدا در دفاع از حریم ولایت و وطن بیان کرد و گفت:اقدامات آموزش و پرورش گلستان در اجرای باشکوه این برنامه ها تقدیر کرد.
 سید خلیل حسینی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان جشنواره های ۳۸ گانه طراحی شده در این استان را از اهداف مهم تربیت تربیت و حیات صالحه و تعمیق فرهنگ دینی بیان نمود
  سیدرسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن سپاس از تلاش های آموزش و پرورش این شهرستان و معاونت پرورشی در یکپارچگی و انجام یکپارچه و همدلی برنامه های فرهنگی و تربیتی را در استان مورد تقدیر قرار داد
  حجت الاسلام شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر سردار سلیمانی را سردار عرصه تمام حوزه ها بیان نمود و اختتامیه این سوگواره را شروعی برای ترویج مکتب سردار سلیمانی در آموزش و پرورش دانست
سرهنگ ابطحی فرمانده بسیج سپاه شهرستان آزادشهر ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید دفاع مقدس استان خونه شهدای مقاومت را در گام دوم انقلاب سبب پویایی نظام و ترویج تفکر و اندیشه مقاومت و تلاش دانست.

این سوگواره با بسته فرهنگی دانش اموزی مانند سرود و اجرای دلنوشته همراه بود.
 در پایان از صاحبان 52 اثر برگزیده در 6 محور این سوگواره از جمله 15 اثر دانش آموزان شهرستان آزادشهر با اهدای هدایایی تجلیل شد.
 

اختتامیه سوگواره استانی سردار دلها در آزادشهر

 

اختتامیه سوگواره استانی سردار دلها در آزادشهر

 

اختتامیه سوگواره استانی سردار دلها در آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 600
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:14384
بازدید سال:24823
بازدید کل:2395149