عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پرداخت سیستمی حقوق کارکنان آموزش و پرورش از آذرماه


پرداخت سیستمی حقوق کارکنان آموزش و پرورش از آذرماه

 پرداخت سیستمی حقوق کارکنان آموزش و پرورش از آذرماه
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، جلسه شورای معاونین  آموزش و پرورش،با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان و مریم ابراهیمی ذیحساب آموزش و پرورش  گلستان، مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها به صورت تصویری و مدیران مدارس استان از طریق "شاد" و دیگر اعضا پیرامون بیان انتظارات و سیاست های ذیحساب آموزش و پرورش،در سالن فرهنگ اداره کل برگزار گردید.
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در آغاز جلسه ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین از زحمات معلمین وهمکاران آموزش و پرورش استثنایی استان قدر دانی و برای همه دانش آموزان و اولیا آنان آرزوی صحت و سلامت نمود، همچنین هفته پژوهش و فناوری را به  دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، استادان وفرهیختگان تبریک و تهنیت گفت.
گوهری راد در ادامه با تبریک روز حسابدار اظهار داشت: آموزش و پرورش استان گلستان با همکاری فرهنگیان سخت‎کوش، متخصص و خدوم از جمله همکاران حوزه‎  مالی، ذیحسابی و حسابداری، در راستای نیل به اهداف خود بیش از پیش،اهتمام ورزیده و بی شک تلاش های این عزیزان در ایجاد شفافیت، ارتقای پاسخگویی‌، تخصیص کارآمد و بهینه منابع، آگاهی از محدودیت ها، فرصت ها، تهدیدها و… بسیار مفید و سودمند است؛ کارکنان و نیروی انسانی شایسته، بالاترین و با ارزشترین سرمایه و بزرگترین دارایی هر سازمان و کشوری محسوب می‌شوندواینجانب از تلاش های صادقانه همکاران در حوزه مالی صمیمانه قدردانی می نمایم.
در این جلسه ذیحساب آموزش و پرورش گلستان  ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده و بیان موارد مورد انتظارخاطر نشان ساخت: پرداخت سیستمی حقوق از آذرماه تحت سیستم یکپارچه از جمله برنامه های مورد نظر برای اجراست و این مهم جز با همکاری و تعامل همه جانبه مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و همکاران حوزه مالی میسر نخواهدبود.
شایان ذکر است در این جلسه  به سوالات مطروحه مدیران مدارس در خصوص انضباط مالی، کسورات بازنشستگی، بودجه1400، اضافه کار شیفت مخالف مدیران، بیمه مسئولیت و... توسط  ذیحساب ،معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع و روسای ادارات بودجه و تامین منابع و اداره مالی پاسخ داده شد.
 

پرداخت سیستمی حقوق کارکنان آموزش و پرورش از آذرماه 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856