عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عباسی تعیین تکلیف شد.


پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عباسی تعیین تکلیف شد.

پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عباسی تعیین تکلیف شد. 

محمد طه عسگری سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر از برگزاری جلسه تعیین تکلیف پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عباسی با حضور سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر و حسین ممشلی رئیس جهاد کشاورزی و همچنین حسین عباسی سرمایه گذار پروژه در محل دفتر فرمانداری با محوریت بررسی مسائل ومشکلات موجود در پروژه و ارائه راهکارهای مناسب جهت برطرف نمودن این مشکلات، و همچنین از بررسی طرح اولیه ورونداحداث اینپروژهخبر داد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ سه شنبه 18 آذرماه 99 عسگری با اعلام این خبر گفت: «در جلسه‌های متعددی که در خصوص پروژه های عباسی با مدیران ادارات مرتبط برگزار شد، راهکارها و موانع اجرایی این طرح ها بررسی و در دستور کار قرار گرفت. تا استعلام‌هایلازم برای اجرایی شدن آن از طرف نهادهای مربوطه انجام شود.و در نهایت پس از پیگیری های بی وقفه در این جلسه پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عباسی تعیین تکلیف شد.»

وی اضافه کرد: « پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عباسی در مسیر جاده آزادشهر به شاهرود با زیر بنایی بالغ بر 2000 متر و در سه طبقه که طبقه اول فروشگاه سوغات و صنایع دستی، طبقه دوم رستوران و طبقه سوم شهر بازی سرپوشیده می باشد.»

وی یادآور شد: از دیگر بخش های این پروژه احداث اماکن اقامتی ارزان قیمت، می باشد که یکی از راهکارهای افزایش ماندگاری مسافر و زمینه اسکان آنها را نیز فراهم کرد تا دیگر شاهد نصب چادر در شهر نباشیم.

حسینی فرماندار شهرستان بهنبود مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در حد فاصل جاده آزادشهر به شاهرود اشاره کرد وگفت: وجود مجتمع خدماتی در مسیر این جاده می‌تواند باعث توسعه بخش گردشگری و ایجاد اشتغال در منطقه شود. وی همچنین خواست بررسی برای احداث مجتمع خدماتی رفاهیدر این مسیرانجام گیرد تا در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود.

ممشلی رئیس جهاد کشاورزی گفت: در این پروژه بررسی‌های مختلفی از سوی جهاد کشاورزی صورت گرفتهتا مشکلات این پروژ شناسایی شود، اما اکنون با تغییراتی که در طرح صورت گرفته است، می تواند مراحل پس از توقف را طی و با توجه به مصوباتی که در این جلسه داشتیم پس از اخذ استعلامات لازم از دستگاههاو موافقت اصولی ،طبق ظوابط روند احداث پروژه طی شود.

پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی عباسی تعیین تکلیف شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 678
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11770
بازدید سال:87529
بازدید کل:2457855