عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » احساس مسئولیت معلمان آزادشهری حتی در شرایط کرونایی


احساس مسئولیت معلمان آزادشهری حتی در شرایط کرونایی

 

احساس مسئولیت معلمان آزادشهری حتی در شرایط کرونایی

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، معلم خوش ذوق آزادشهری در شرایط کرونایی حتی با یک دانش آموز هم کلاس درس را تعطیل نکرد.
  علی پهلوان معلم خوش ذوق پایه سوم دبستان بیهقی شهر نوده خاندوز در این شرایط کرونایی که اکثر دانش آموزانش غیرحضوری از طریق فضای مجازی آموزش را دنبال می کنند اما با عشق و علاقه به یکی از دانش آموزان فاقد گوشی در کلاس بصورت حضوری آموزش می دهد.
  سخن گفتن از روایت های مختلف فداکاری های معلمان در شرایط مختلف در چند سطر و کلمه نمی گنجد، معلمان آنقدر باوقار در صحنه های مختلف بحرانی ایستادند که هر زمان از خودگذشتگی آنان در این صحنه ها گفته شود، دانش آموزان به احترام و به پاس قدردانی از زحمات آنها می ایستند و دقایقی برای آنها دست می زنند.
  روایت های حقیقی بسیاری از فداکاری معلمان در سراسر کشور و استان گلستان و شهرستان آزادشهر وجود دارد که با زحمات و از خودگذشتگی هایشان توانسته اند دریچه های تازه ای را به روی فرزندان این مرز و بوم  بازکنند.
 از آمنه کوهستانی معلم دبستان استثنایی آزادشهر که برای تدریس دانش آموز فاقد گوشی هوشمند، روانه روستا می شد تا ایثارگرانه کلاس درس را در منزل آن دانش آموز برپا کند گرفته تا مطهره  ضابطی و هادی شهمرادی دو فرهنگی آزادشهری که در دورانی که نیاز به جهاد سلامت احساس می شد  ‌لباس خدمت داوطلبانه پرستاری پوشیدند. تا در سنگری دیگر به مردم سرزمین شان خدمت کنند. و یا کبری کاغذلو آموزگار فداکاری که باتوجه به ابتلا به کرونا و بستری در بیمارستان کار آموزش مجازی را ار روی تخت بیمارستان برای دانش آموزانش دنبال می کرد و همکاران دیگری چون لیلا نوری و مریم میرعرب که در ایام سخت کرونا و کمبود ماسک، آستین همت بالازده و به تهیه پارچه جهت دوخت ماسک برای دانش آموزان روستای محل تدریس شان اقدام کردند.
  پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس آزادشهر از همان روزهای ابتدایی معلمان نه تنها اجازه ندادند که آموزش ها تعطیل شود بلکه با علاقه‌مندی بیشتری در میدان حضور یافتند و تمام‌وقت خود را برای آموزش دانش آموزان صرف کرده اند.
  نیک می دانیم که یاری معلمان تنها به صرف وقت محدود نمی شود، چرا که در این شرایط بحرانی نیازمندی دانش آموزان بسیار بیشتر از پیش است.
  درحال حاضر که قرار است آموزش ها به صورت مجازی به دانش آموزان ارائه شود، دغدغه های دیگری برای معلمان و آموزش فرزندان این سرزمین ایجاد شد، چراکه بسیاری از دانش آموزان از امکاناتی مانند اینترنت، وسایل هوشمند ارتباطی و شرایط لازم برای بهره گیری از آموزش از راه دور را ندارند. همچنین بسیاری از دانش آموزان با شرایط ویژه مانند نابینایان و ناشنوایان نیاز به حضور معلم برای یادگیری مباحث درسی دارند که خوشبختانه معلمین عزیز این شهرستان بار دیگر ایثارگرانه به میدان آمدند و نقشی جدید را ایفا کردند.
 

احساس مسئولیت معلمان آزادشهری حتی در شرایط کرونایی

 

احساس مسئولیت معلمان آزادشهری حتی در شرایط کرونایی

 

احساس مسئولیت معلمان آزادشهری حتی در شرایط کرونایی

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 675
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11767
بازدید سال:87526
بازدید کل:2457852