عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار سرپرست یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی گلستان با سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر


دیدار سرپرست یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی گلستان با سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر

ناصر بامری سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با محمد طه عسگری سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر؛ شنبه 24 آبان ماه 99، بامری سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان گلستان و عسگری سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کرد.

بامری سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان گلستان ضمن قدردانی از تلاشهای مدیر و ماموران یگان حفاظت شهرستان به برنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی سال 99 اشاره نمود و گفت: می بایست آموزش و ارتباط و تعامل با شوراها و دهیاران و دیگر دستگاهها و مراقبت و کاهش حفاری های غیر مجاز در سر لوحه ی اولویت های برنامه های یگان قرار گیرد.

وی همچنین بر اهمیت حفظ آثار و میراث فرهنگی تاکید کرد و خواستار توجه ویژه در خصوص محافظت از بناهای تاریخی شد.

عسگری سرپرست اداره میراث فرهنگی آزادشهر با اشاره به ضرورت حفظ و نگهداری آثار تاریخی گفت: تجهیزات امنیتی و الکترونیکی موزه مردم شناسی آزادشهر به منظور افزایش ضریب امنیتی برای حفاظت از اشیای تاریخی نیازمند به‌روزرسانی است.

وی همچنین از تشکیل و راه‌اندازی انجمن میراث فرهنگی شهر و روستاهای شهرستان آزادشهر خبر داد و افزود: «انجمن‌ها نقش مؤثری در حفظ و حراست از آثار تاریخی و فرهنگی سطح استان دارند و می‌توانند به‌عنوان بازوان میراث‌فرهنگی یاریگر ما باشند.»
او خاطرنشان کرد: «کثرت و پراکندگی جغرافیایی آثار تاریخی‌فرهنگی و قرارگیری برخی از آثار تاریخی در روستاهای دوردست موجب می‌شود تا سرکشی نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان در برخی موارد با کندی صورت گیرد. از این رو اعضای انجمن های میراث فرهنگی میتوانند کمک شایانی در این امر مهم به ما کنند.»

دیدار سرپرست یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی گلستان با سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 411
بازدید ماه:10636
بازدید سال:21075
بازدید کل:2391401