عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست خبری مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با خبرنگاران خبرگزاری های صداوسیما آزادشهر و پانا دانش آموزی


نشست خبری مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با خبرنگاران خبرگزاری های صداوسیما آزادشهر و پانا دانش آموزی

 

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با خبرنگاران خبرگزاری های صداوسیما آزادشهر و پانا دانش آموزی

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در نشست خبری مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با خبرنگاران خبرگزاری های صداوسیما آزادشهر و پانا دانش آموزی از کسب دهها رتبه برتر کشوری و استانی خبر داد.

 قربانعلی بذرافشان مدیرآموزش و پرورش آزادشهر در این نشست خبری ضمن محکوم کردن اهانت با صاحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، نفوذ دین مبین اسلام به قلوب مردم را موجب خشم دشمنان اسلام بیان کرد. وی کسب 73 رتبه برتر استانی و کشوری پژوهش سرای دانش آموزی، 4 رتبه برتر کشوری جشنواره قطب ادبیات و علوم انسانی، کسب رتبه اول استانی با 84رتبه برتر و 43 رتبه اول مسابقات قرآن،عترت و نماز را حاصل تلاش فرهنگیان، دانش آموزان و همکاری و تعامل خانه با مدرسه عنوان کرد.
مدیرآموزش و پرورش آزادشهر در این نشست خبری گفت: ۷۰۰ اثر از استان به دبیرخانه جشنواره چرا حجاب؟ در آزادشهر ارسال شد که با رای هیات داوران ۲۰ اثر بعنوان برگزیده انتخاب شد.
بذرافشان قبولی۴۰نفر در دانشگاه فرهنگیان،۴۰نفردردانشگاه های دولتی و 4 نفر هم در پزشکی را از دستاوردهای کنکور سال99 در این شهرستان تا این لحظه بیان کرد.
 وی به بحث تجاری سازی ساختمان آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: تاکنون  ۲۳۰مترمربع باهزینه ۳۵۰میلیون تومان برای ۵باب مغازه انجام شده و۱۴۴مترمربع باپیش بینی ۲۰۰میلیون تومان دردست اقدام است.
مدیر آموزش و پرورش آزادشهر۷۳رتبه برتراستانی در پژوهش سرا و قطب ادبیات علوم انسانی که درسال گذشته ۳۰نفر بوده اند را ازدیگر افتخارات کسب شده در سال گذشته تاکنون عنوان کرد و افزود: با عنایت به اینکه درکشور۱۱قطب داریم افزود: قطب ادبیات وعلوم انسانی کشور در آزادشهر دایر است که براساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش رتبه سوم کشور را کسب نمودیم.
 سپس مریم کهساری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آزادشهر کسب  مقام دوم جشنواره نشاط سازمان دانش آموزی، ۸۴رتبه درمسابقات فرهنگی -هنری استان، ۴۳رتبه درمسابقات قران ،عترت ونماز، کسب رتبه اول استانی درمسابقات سرود ونقاشی همگانی را از اهم افتخارات آموزش و پرورش در حوزه پرورشی بیان کرد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 600
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:14384
بازدید سال:24823
بازدید کل:2395149