عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه آزادشهر از مردم شریف شهرستان برای حضور حماسی در انتخابات


پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه آزادشهر از مردم شریف شهرستان برای حضور حماسی در انتخابات

پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه آزادشهر از مردم شریف شهرستان برای حضور حماسی در انتخابات

 

عصر امروز پنج شنبه 1 اسفندماه، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر و حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه، در پیامی مشترک از آحاد ملت متدین و همیشه در صحنه شهرستان آزادشهر خواستند تا باری دیگر با حضور پرشور و حماسی خود برگی زرین از تاریخ پر افتخار میهن اسلامی و شهرستان آزادشهر را رقم بزنند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف شرعی و واجب شرعی است، دشمنان ملت ایران هم با این به شدت مخالفند.  مقام معظم رهبری
از آنجا که شرکت گسترده در انتخابات آشکارترین نشانه اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور است، حماسه حضور میلیونی و باشکوه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی موجب شده امروز ملتهای آزاده جهان به نیکی نسبت به حمایت بی شائبه ملت مسلمان ایران از نظام مقدس خویش واقف باشند.
نقش تأثیر گذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت در امور اجرایی کشور، اهمیت انتخابات پیشرو را مضاعف می کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.
دوم اسفند ۹۸، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است.
بی تردید مردم ولایتمدار و بابصیرت شهرستان آزادشهر در روز دوم اسفندماه با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی اخلاقی و مملو از آرامش و نشاط، روزی پرشور را در تاریخ ملت انقلابی به یادگار خواهند گذاشت و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، موجبات استحکام بنیان‌های مردمسالاری دینی در کشور شده و تشکیل مجلسی توانمند و انقلابي را برای رقم زدن فردای بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهند کرد.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر
عین الله شهابی امام جمعه آزادشهر

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 342
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 8320

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 889
بازدید ماه:9607
بازدید سال:20046
بازدید کل:2390372