عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری همایش استانی شورای آموزش و پرورش به میزبانی شهرستان آزادشهر

با حضور معاون استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و برخی از فرمانداران استان؛

برگزاری همایش استانی شورای آموزش و پرورش به میزبانی شهرستان آزادشهر


صبح امروز پنج شنبه 3 بهمن ماه، همایش استانی شوراهای آموزش و پرورش با حضور امامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر، برخی از فرمانداران استان، گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای شوراهای آموزش و پرورش استان به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در ابتدای جلسه سید رسول حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیر مقدم به مدعوین، از برگزاری 13 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال گذشته و اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات این شورا خبر داد و گفت: اولویت بندی مشکلات در دستور کار جلسات شورای آموزش و پرورش این شهرستان بود که با پیگیری مصوبات توانستیم اکثر آنها را اجرایی کنیم و همین امر موجب شد تا شورای آموزش و پرورش آزادشهر رتبه برتر استانی را کسب نماید.
در ادامه خانم امامی معاون توسعه اقتصادی استاندار گلستان هم بابیان اینکه پرورش انسانهای مفید برای جامعه یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش می باشد کمک و همکاری نهادها با آموزش و پرورش را در تحقق این هدف موجب تعالی جامعه بیان کرد. وی کسب رتبه برتر کشوری شورای آموزش و پرورش را به اعضای این شورا تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این موفقیتها داشته باشد.
در همایش استانی شورای آموزش و پرورش که به میزبانی این شهرستان برگزار شد از کسب رتبه برتر کشوری شورای آموزش و استان خبر داده شد.
سپس گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این همایش با اشاره به شورای آموزش و پرورش بعنوان یکی از متعالی ترین قوانین کشور گفت: شورای آموزش و پرورش تجلی گر مشارکت مردمی و مشارکت همه دستگاههای اجرایی برای پیشبرد نظام تعلیم و تربیبت در کشور است.
احسان گوهری راد در ادامه گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش استان گلستان با توجه به همکاری و مساعدت همه دستگاههای اجرایی از استاندار محترم تا ائمه جمعه محترم و مسئولین محترم نهادهای مختلف با آموزش و پرورش وضعیت خوبی دارد.
وی افزود: به واسطه همین تعامل و همکاری نهادها با آموزش و پرورش، امسال درخصوص مدیریت بحران، شورای آموزش و پرورش استان بعنوان رتبه برتر کشوری انتخاب شد.
وی مشارکت اولیا با مدرسه و نقش خیرین مدرسه ساز را در رفع مشکلات آموزش و پرورش سازهنده بان کرد و بر تداوم این همکاری تأکید کرد.

در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار دانش آموزان هنرستانها، پژوهش سرای دکتر حسابی و کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان آزادشهر گشایش یافت که با استقبال مهمانان همراه بود.


 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 297
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 8101

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 116
بازدید ماه:1696
بازدید سال:12135
بازدید کل:2382461