عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد

در مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار آزادشهر؛

حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد

حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد

 

عصر امروز یکشنبه 15 دی ماه، در مراسمی با حضور حمیدرضا ملک حسینی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، سید رسول حسینی فرماندار و جمعی از روسای ادارات، حمیدرضا نیازی به عنوان بخشدار چشمه ساران معارفه و از زحمات و تلاش های محمدرضا جفایی بخشدار سابق قدردانی شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سرافراز سپاه سلیمانی سپهبد سلیمانی عزیز یک الگوی تمام عیار برای خدمت صادقانه و بی منت به آحاد ملت است و باید همه مسئولان در همه رده های مدیریتی با تاثی از منش و روحیه این شهید بزرگوار در خدمت هر چه بیشتر و بهتر به ملت بزرگ ایران اسلامی تلاش نمایند.
وی در ادامه با اشاره به تغییر و تحول در بخشداری چشمه ساران گفت: محمدرضا جفایی بخشدار سابق از نیروهای متعهد، کاربلد، وقتگذار و آشنا به امورات بخشداری و بخش چشمه ساران بود که بنده از زحمات و تلاش های ایشان تشکر و آغاز دوران بازنشستگی از خدمات اداری را به ایشان تبریک می گوییم.
حسینی با معرفی نیازی به عنوان بخشدار جدید چشمه ساران گفت: حمیدرضا نیازی از نیروهای مجرب و مطلوب وزارت کشور است که سابقه دو بخشداری مرکزی در شهرستان های کلاله و گالیکش را دارد و امیدوارم با برنامه ریزی دقیق و مدون و کار و تلاش بتواند خدماتی مفید و موثر به بخش محروم چشمه ساران ارائه نماید.
حميدرضا ملك حسيني مديركل سياسي و انتخابات استانداري در این مراسم  گفت: شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهيد سليماني را تسليت عرض ميكنم. وی افزود: مسئوليت در نظام اسلامي يك امانت الهي است. ملک حسنی با قدردانی از اقدامات انجام شده و تبریک انتصاب خاطر نشان کرد: از اقدامات و تلاش هاي جفايي بخشدار سابق چشمه ساران تشكر و قدرداني ميكنم و حميدرضا نيازي از نيروهاي شايسته وزارت كشور است و اميدوارم بتواند اقدامات تاثيرگذاري را در اين بخش انجام دهد.
محمدرضا جفايي در آيين توديع خود گفت: راه شهيد سليماني راه خدمت صادقانه و متعهدانه مي باشد. وی افزود: از همه مردم شريف چشمه ساران، اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران روستا بابت تعامل در انجام امورات قدرداني مي كنم. اقدامات انجام شده در تك تك روستاهاي بخش چشمه ساران قابل لمس است.
جفایی خاطر نشان کرد: به حميدرضا نيازي تبريك مي گويم و ايشان را شايسته اين سمت مي دانم.
وی افزود: از همه فرمانداران دوران بخشداري چشمه ساران (مرحوم سيد فاضل دهنوي، حاج حبيب شفايي و دكتر حسيني) و همچنین از همه نمايندگان مجلس دوران خدمتي خودم در بخشداري (دكتر صابري و دكتر ابراهيمي) تشكر و قدرداني مي كنم.
در ادامه حميدرضا نيازي در آيين معارفه خود به عنوان بخشدار چشمه ساران گفت: از حسن اعتماد استاندار محترم و فرماندار محترم قدرداني ميكنم. وی افزود: برگزاري باشكوه انتخابات اولين و مهمترين اولويت خدمتي من در بخشداري چشمه ساران مي باشد. بخش چشمه ساران داراي ظرفيت هاي بسيار خوبي در حوزه هاي مختلف كشاورزي و گردشگري مي باشد.
نیازی درانتها افزود: به دوست و برادر عزيزم محمدرضا جفايي خسته نباشيد عرض ميكنم و آغاز دوران بازنشستگي را خدمت ايشان تبريك عرض مي كنم.

حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد

 

حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد

 

حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد

 

حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد

 

حمیدرضا نیازی بخشدار چشمه ساران آزادشهر شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 419
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 8001

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 451
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13783
بازدید سال:24222
بازدید کل:2394548